Gonnie schreef:Wij doen niet aan kerst, blij toe.
Vroeger bij mijn ouders had ik een rothekel aan kerst, dat rottige engelenhaar in de boom, en weken later vond je nog de dennennaalden.
Jij bent toch jehova getuige? Niet van huis uit dan?
Gonnie schreef:Wij doen niet aan kerst, blij toe.
Vroeger bij mijn ouders had ik een rothekel aan kerst, dat rottige engelenhaar in de boom, en weken later vond je nog de dennennaalden.
Dat. Koken geeft wel wat stress, maar het is ook genieten.Rennendehond schreef:
Ik ga ook weer een mooi diner geven. Wij. Maar ik kook. Ik heb daar altijd weer stress van maar ik geniet er zo van als alles op tafel staat en iedereen smult ervan. Dat is de grootste beloning
Nee, mijn ouders waren geen Jehovah’s Getuigen, tenminste niet toen ik nog klein was. Mijn moeder is Jehovah’s Getuige geworden toen ik 19 jaar was. En ik ben door haar Jehovah’s Getuige geworden. Ik ging alleen gelijk naar de vergaderingen en kreeg ietsje later Bijbelstudie. Mijn moeder is later gedoopt dan ik. Volgens mij pas toen ik allang met Gerard getrouwd was, zij heeft 20 jaar Bijbelstudie gehad, en daarna liet ze zich dopen.Crutz schreef: 15 dec 2023, 13:24Gonnie schreef:Wij doen niet aan kerst, blij toe.
Jij bent toch jehova getuige? Niet van huis uit dan?