Als ze het er goed op doen prima toch . Zit wel veel granen in zegt de voerwijzerNanna schreef: 16 dec 2023, 11:48 Van Darf vind ik het wel prettig dat het zo’n groot vleesaandeel heeft en dat het in NL gemaakt wordt.
En ze vinden het erg lekker. Never change a winning team en al helemaal niet vanwege zo’n luttel prijsverschil.
voer voeding barf darf kvv ik weet het niet meer?!
Re: voer voeding barf darf kvv ik weet het niet meer?!

In de brokken zit volgens opgave 60% vlees.Smoushond schreef: 16 dec 2023, 17:46Als ze het er goed op doen prima toch . Zit wel veel granen in zegt de voerwijzerNanna schreef: 16 dec 2023, 11:48 Van Darf vind ik het wel prettig dat het zo’n groot vleesaandeel heeft en dat het in NL gemaakt wordt.
En ze vinden het erg lekker. Never change a winning team en al helemaal niet vanwege zo’n luttel prijsverschil.
In de KVV van Darf zitten geen granen, behalve wat in pens aanwezig zou kunnen zijn.

Ik reageerde op de brokkenranetje schreef: 25 mar 2024, 11:25In de brokken zit volgens opgave 60% vlees.Smoushond schreef: 16 dec 2023, 17:46Als ze het er goed op doen prima toch . Zit wel veel granen in zegt de voerwijzerNanna schreef: 16 dec 2023, 11:48 Van Darf vind ik het wel prettig dat het zo’n groot vleesaandeel heeft en dat het in NL gemaakt wordt.
In de KVV van Darf zitten geen granen, behalve wat in pens aanwezig zou kunnen zijn.
Het vlees is gerekend als vers vlees, maar is gedroogd toegevoegd. Van 60% vlees inclusief vocht blijft na het drogen minder over. Dat is ook te zien aan het eiwitgehalte.

Het natvoer van hun, heb ik me nooit zo in verdiept. Van de brokken weet ik dat ze heel hoog scoren op verteerbaarheid. Positief dusSusam schreef: 12 aug 2024, 08:10 heeft iemand ervaring met het voer van Lily's kitchen? Als leek zijnde ziet het er okay uit? Ik heb een pakketje met natvoer gekocht en Sam eet er als een wolf van.

Hoi, misschien heb je iets aan dit nuttige e-book over hondenvoer:
https://baboo.nl/over-ons/beste-hondenvoer-gratis-pdf
Dan kun je voortaan zelf een afweging/keuze maken voor (gezond) hondenvoer voor jouw hond.
Succes!

https://baboo.nl/over-ons/beste-hondenvoer-gratis-pdf
Dan kun je voortaan zelf een afweging/keuze maken voor (gezond) hondenvoer voor jouw hond.
Succes!