Kan ik telkens de politie gaan bellen die of niet komt of dusdanig laat dat ze allemaal allang weer pleite zijn, wat mij problemen gaat opleveren als ze erachter komen dat ik de beller ben.
Of besluiten me er niet druk om te maken en het om te zetten in een trainingsmoment.
En dan is het fijn als ze even stoppen met knallen zodat je met je honden kunt passeren.
Op oudjaarsdag zelf weet ik dat dat niet helpt, dat Dívka naar alle waarschijnlijkheid in huis poept omdat er telkens wanneer ze voldoende ontspant er weer een klap is waardoor ze haar keutel bijna letterlijk weer intrekt.
Op oudjaarsdag gaan we dan ook standaard om ±7u de lange wandeling doen en mikken erop dat we om ±8u bij de oliebollenkraam eindigen waar er uiteraard ook naturel oliebollen voor de honden gekocht worden.
Daarna nog een paar uurtjes naar bed en dan de hele dag door korte uitlaatrondes om rond 2:30u de laatste ronde te doen.
Vind ik dan alsnog poep in huis dan is het jammer, maar ik weet dat ze het dan écht niet meer kon ophouden en buiten gewoon niet lukte.