En hij is weer wit, stralend wit voor zolang dat duurt. Hij ruikt me toch heerlijk, maar binnen 1 of 2 dagen is hij weer onze vertrouwde ragebol, laat dat maar aan Quin over.
Hakkene schreef: 21 jan 2024, 08:14
Jij hebt echt de makkelijkste hond ooit uit het uit het buitenland getroffen of niet?
Volgens mij ook. Mijn laatste hond Luka kwam ook uit het buitenland. Super makkelijk. Kon ik overal mee naar toe nemen, ook op vakantie. Ging op terrasje naast je stoel liggen enz. Maar die vond toch wel wat dingen echt spannend. Dierenarts, trimster en dat soort dingen. Ze deed alles braaf maar wel met oortjes plat en een beetje trillen. Dat Quin alles gezellig en leuk vindt maakt het helemaal een superhond.
Ik denk inderdaad dat Quin een hele makkelijke en relaxte hond is, hij is ook zo ontzettend lief, grappig en ondeugend. We zijn dan ook zo ontzettend blij en gelukkig met hem.
Rennendehond schreef: 21 jan 2024, 09:44
Wat fijn dat hij zo goed getrimd is. Hij ziet er stralend uit!
Hij is niet echt getrimd hoor. Hij is gewassen (en droogeblazen) nagels geknipt en wat haren rondom zijn voeten geknipt.
En ik kan je verklappen dat zijn vacht er nu weer uitziet zoals het bij onze ragebol hoort.
thom schreef: 21 jan 2024, 09:22
Ik denk inderdaad dat Quin een hele makkelijke en relaxte hond is, hij is ook zo ontzettend lief, grappig en ondeugend. We zijn dan ook zo ontzettend blij en gelukkig met hem.
Hij ziet er netjes uit. Al zag ik op het eerste gezicht het verschil niet. Ik ben dan ook gewend aan een zwarte hond en dan zie je niet zo snel viezigheid.