Die herder woont sinds vorig jaar ook hier, en wanneer we elkaar tegenkomen staat ie aardig aan; springen; grommen, hangen etc. Mo-yi vindt dat best geweldig, zo'n stoere vent dus die kwispelt en zingt wat liedjes. so far, so good.
Tot we hem vanmorgen in het kleine bosje los tegenkwamen. In 1 streep en volle galop kwam ie op ons af, hij riep nog maar dat kwam niks binnen. Mo begon al te kwispelen want zou ze hem dan nu ein-de-lijk ontmoeten? Maar die hele blik van de herder, mn maag draaide om, die kwam heus niet spelen. Ik hoorde hem al grommen, ik stapte voor Mo en riep steeds; nee! nee!. Mo vond m ineens ook niet meer zo cool en begon terug te grommen, dus inderdaad; opzouten jij!. Hij peesde zo wat op en neer voor ons, bedacht zich wat, oortjes gingen wat platter en kwis[pelde wat om verderop dan maar te gaan pissen.
Komt meneer aan; ohhhh M ik zag je helemaal niet! goedemorgen!...ik zeg niks, ik was gewoon echt pissed. Zegt ie; nou, goed te zien dat het gewoon goed gaat he? Ik zeg; heb jij geen ogen in je kop ofzo..dat ging niks goed. Het is niet geëscaleerd maar ga jij je maar afvragen hoe dat kan en houdt voortaan gewoon je hond bij.
Foutje kan gebeuren he, en ik ben de laatste die gelijk een hond afschrijft als ie maar wat lelijk doet, ik ga altijd voor iemand aan de kant, en wacht geduldig als je meer tijd nodig hebt. Maar ga niet als je hond zo chargeert, ik mn best sta te doen m weg te krijgen, en jij vrolijk zeggen dat het prima ging..tieft op.