Knibbel knabbel
Re: Knibbel knabbel
Hahaha die laatste foto. 
- Mo-yi
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
Heb ik ooit verteld dat ik, toen ik op een park woonde, dat er eens inbrekers langskwamen?
Ik was daar alleen, bijna alle buren weg. En ik zag zaklampen richting mn huisje schijnen, ik wilde gaan kijken maar zag een tweede zaklamp. Op 1 of andere manier dacht ik; ik duik onder mn dekens en hopelijk slaan ze me over
Wolf, mijn vorige hond ( Hollandse herder/husky ) had ze ook door, alleen ging hij zn botje zoeken en stak daarna zn kop ook zo door t kattenluik
Waakhonden hier hoor.
Later bleek dat er wel inbrekers waren geweest die tuinhuisjes hadden leeggehaald, maar ze waren verstoord en de parkeigenaar dacht bij mij langs te gaan om even te checken. Hij was degene die met zaklampen bij me stond.
Hij zei serieus; ohh ja maar ik scheen expres op mn jas zodat je kon zien dat ik het was!
oh mennn
Maar ik zag wel voor me dat Wolf er exact zo uitgezien had zoals Brego
2011-2025
-
Rosanne
- Posts in topic: 6
- Welke: Oud Duitse herder
Hahah neee. Ik had ook echt in mijn broek gescheten.Mo-yi schreef: 05 mar 2024, 19:01![]()
Heb ik ooit verteld dat ik, toen ik op een park woonde, dat er eens inbrekers langskwamen?
Ik was daar alleen, bijna alle buren weg. En ik zag zaklampen richting mn huisje schijnen, ik wilde gaan kijken maar zag een tweede zaklamp. Op 1 of andere manier dacht ik; ik duik onder mn dekens en hopelijk slaan ze me over![]()
Wolf, mijn vorige hond ( Hollandse herder/husky ) had ze ook door, alleen ging hij zn botje zoeken en stak daarna zn kop ook zo door t kattenluik![]()
Waakhonden hier hoor.
Later bleek dat er wel inbrekers waren geweest die tuinhuisjes hadden leeggehaald, maar ze waren verstoord en de parkeigenaar dacht bij mij langs te gaan om even te checken. Hij was degene die met zaklampen bij me stond.
Hij zei serieus; ohh ja maar ik scheen expres op mn jas zodat je kon zien dat ik het was!
oh mennn
Maar ik zag wel voor me dat Wolf er exact zo uitgezien had zoals Brego![]()
-
Rosanne
ranetje schreef: 05 mar 2024, 18:50![]()
![]()
Doet me denken aan een hond die thuis kwam met zo'n luikje om zijn nek![]()
- Mo-yi
- Welke: Malamute-husky
Ja, maar zowel Wolf als nu Mo-yi zouden ze opwachten met hun knuffels, klaar om te spelen met de visiteRosanne schreef: 05 mar 2024, 19:11Hahah neee. Ik had ook echt in mijn broek gescheten.Mo-yi schreef: 05 mar 2024, 19:01![]()
Ik was daar alleen, bijna alle buren weg. En ik zag zaklampen richting mn huisje schijnen, ik wilde gaan kijken maar zag een tweede zaklamp. Op 1 of andere manier dacht ik; ik duik onder mn dekens en hopelijk slaan ze me over![]()
Wolf, mijn vorige hond ( Hollandse herder/husky ) had ze ook door, alleen ging hij zn botje zoeken en stak daarna zn kop ook zo door t kattenluik![]()
Waakhonden hier hoor.
oh mennn
Ik ben ook echt geen held. Toen wij hier kwamen wonen moest ik ook echt wennen aan leefgeluiden van de buren. Terwijl je ze amper hoort. Durfde ik soms ook niet naar beneden te lopen, omdat ik dacht dat er iemand was.
Dan voelt het toch veiliger met Brego beneden.
![]()
2011-2025
-
Rosanne
Mo-yi schreef: 05 mar 2024, 19:13Ja, maar zowel Wolf als nu Mo-yi zouden ze opwachten met hun knuffels, klaar om te spelen met de visiteRosanne schreef: 05 mar 2024, 19:11Hahah neee. Ik had ook echt in mijn broek gescheten.Mo-yi schreef: 05 mar 2024, 19:01![]()
Waakhonden hier hoor.
oh mennn
Ik ben ook echt geen held. Toen wij hier kwamen wonen moest ik ook echt wennen aan leefgeluiden van de buren. Terwijl je ze amper hoort. Durfde ik soms ook niet naar beneden te lopen, omdat ik dacht dat er iemand was.
Dan voelt het toch veiliger met Brego beneden.
![]()
![]()
- Loraine
- Honden: 2
- Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond
Het feit dat er een hond aanwezig is schrikt vaak al af, vooral als je er één hebt die gaat lopen tetteren.
Mijn huis slaan ze standaard over als er ellende is in de wijk terwijl ik 2 (en regelmatig 3) poepschattige hondjes heb, maar met name Dívka en Joep maken ontzettende herrie als ze maar dénken dat er iemand aan de deur of in huis komt.
-
Rosanne
Een beter alarm systeem bestaat niet!Loraine schreef: 05 mar 2024, 19:49![]()
Het feit dat er een hond aanwezig is schrikt vaak al af, vooral als je er één hebt die gaat lopen tetteren.![]()
Mijn huis slaan ze standaard over als er ellende is in de wijk terwijl ik 2 (en regelmatig 3) poepschattige hondjes heb, maar met name Dívka en Joep maken ontzettende herrie als ze maar dénken dat er iemand aan de deur of in huis komt.![]()
- Loraine
- Honden: 2
- Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond
Dat doet Dívka dus al als de buurkat te dichtbij de puppyren-paneeltjes komt en de keer dat de demente buurman in mijn keuken stond ging ze zo tekeer dat je zou denken dat de wereld verging.Rosanne schreef: 05 mar 2024, 20:01Een beter alarm systeem bestaat niet!Loraine schreef: 05 mar 2024, 19:49![]()
Het feit dat er een hond aanwezig is schrikt vaak al af, vooral als je er één hebt die gaat lopen tetteren.![]()
Mijn huis slaan ze standaard over als er ellende is in de wijk terwijl ik 2 (en regelmatig 3) poepschattige hondjes heb, maar met name Dívka en Joep maken ontzettende herrie als ze maar dénken dat er iemand aan de deur of in huis komt.![]()
Brego slaat dus eigenlijk nooit aan. Hoogstens als hij iets niet vertrouwd een diepe “oef”. Maar ik gok zomaar als een vreemd achter staat te rommelen, dat hij dat wel zal laten weten.
![]()
Was meteen het moment dat ik hangslotjes aan mijn puppyren-paneeltjes heb gehangen en zijn dochter heb gewaarschuwd dat die van mij niet bijten maar als hij dat zou doen bij iemand die wél een bijtende hond had dat behoorlijk verkeerd kon aflopen.
En dat getetter zorgde ook dat sommige buren ervan overtuigd zijn/waren dat 'die zwarte' ontzettend vals is.
-
Rosanne
Past toch wel, even zijn kont een beetje aanduwen, adem in houden en gaan.