Ongeveer 18 mnd oud

EchoMira schreef:
Ja. denk ik ook.
Is het een leuke hond? Kan zo te zien niet los? Mijn droomhond is nog steeds een sociale husky x herder en als ik dit zo zie mag het rustig een Mechelaar zijn. Prachtige hond!
Marc schreef:Is het een leuke hond? Kan zo te zien niet los? Mijn droomhond is nog steeds een sociale husky x herder en als ik dit zo zie mag het rustig een Mechelaar zijn. Prachtige hond!Crutz schreef: 22 mar 2024, 14:20EchoMira schreef:
Ja. denk ik ook.
True. De eerste reactie was kloppend
Ja het is een redelijk ongecompliceerd hondjeMarc schreef:Wat jammer dat hij misschien weg moet. Zonde. Maar die vindt vast wel een goede plek.
Sinds Amoz is dat ook mijn droomhond (maar ik krijg natuurlijk nooit meer een AmozMarc schreef: 22 mar 2024, 15:02Is het een leuke hond? Kan zo te zien niet los? Mijn droomhond is nog steeds een sociale husky x herder en als ik dit zo zie mag het rustig een Mechelaar zijn. Prachtige hond!Crutz schreef: 22 mar 2024, 14:20EchoMira schreef:
Ja. denk ik ook.
True. De eerste reactie was kloppend![]()

Diana schreef: 22 mar 2024, 16:26 Sinds Amoz is dat ook mijn droomhond (maar ik krijg natuurlijk nooit meer een Amoz).
Misschien is dit wel je Amoz?Diana schreef: 22 mar 2024, 16:26Sinds Amoz is dat ook mijn droomhond (maar ik krijg natuurlijk nooit meer een Amoz).
Ik vind het ook een mooie hond!
Marc schreef:Misschien is dit wel je Amoz?Diana schreef: 22 mar 2024, 16:26Sinds Amoz is dat ook mijn droomhond (maar ik krijg natuurlijk nooit meer een AmozMarc schreef: 22 mar 2024, 15:02 Is het een leuke hond? Kan zo te zien niet los? Mijn droomhond is nog steeds een sociale husky x herder en als ik dit zo zie mag het rustig een Mechelaar zijn. Prachtige hond!![]()
).
Ik vind het ook een mooie hond!
Ik zou het Mila nu niet aan kunnen doen om er een jonge, actieve reu bij te nemen, daar is ze nu echt te bejaard voor, dat wordt haar allemaal veel te druk.Marc schreef: 22 mar 2024, 17:32Misschien is dit wel je Amoz?Diana schreef: 22 mar 2024, 16:26Sinds Amoz is dat ook mijn droomhond (maar ik krijg natuurlijk nooit meer een AmozMarc schreef: 22 mar 2024, 15:02
Is het een leuke hond? Kan zo te zien niet los? Mijn droomhond is nog steeds een sociale husky x herder en als ik dit zo zie mag het rustig een Mechelaar zijn. Prachtige hond!![]()
).
Ik vind het ook een mooie hond!![]()

Hier hetzelfde. Straks willen we dezelfde tegen die tijdDiana schreef: 22 mar 2024, 17:44Ik zou het Mila nu niet aan kunnen doen om er een jonge, actieve reu bij te nemen, daar is ze nu echt te bejaard voor, dat wordt haar allemaal veel te druk.
Maar in de toekomst overweeg ik het zeker.