Mo-yi wordt dan wel oud, maar ze blijft een heerlijke gekke pupperd. Hier een liefdes-ode van haar aan mij...haar wortel delen..IN mijn ranja..dank u lieve Mo, dank u
Rosanne schreef: 03 apr 2024, 19:57
Hahaha wat een lekkerding Het is nog knap ook, zonder het glas om te laten vallen.
Dat vond ik dus ook! Ik zat er gewoon bij ook nog..komt ze dr worteltje brengen, dus ik schuif mezelf van de tafel weg zodat ik met haar kon spelen..doneert ze m zo-ploep- in mn glas
sonj@ schreef: 03 apr 2024, 20:31
Ahhh wat lief. Was hij lekker?
gezien het de wortel van gisteren was, en al meerdere keren over de grond gesleept..heb ik bedankt
Ik opnieuw ranja, zij een nieuwe wortel, allebei blij
Gos schreef: 04 apr 2024, 09:15
Wat een lief cadeautje! Of vindt ze de wortel te oud en dumpt ze hem bij jou? Knap gemikt
Geen schijn van kans dat ze me hier ooit een eetbaar cadeautje geven, een lege kong wel maar daar houdt het mee op
Het zou inderdaad een hint kunnen zijn. Alleen heeft ze gisterochtend een nieuwe peen gekregen en die mot ze niet..ze sleept dr oude peen trots mee. Of ze wilde m gewoon wassen..in mn ranja..wortel met een smaakje, of mij wortelsap aanbieden. Enniewees..na 13 jaar snap ik blijkbaar bar weinig van de communicatie , maar we hebben wel lol
Een lege Kong is overduidelijk een hint voor te vullen hoor, zo lees ik dat