Nanna schreef: 14 apr 2024, 10:36
Dat is wel het leuke aan bullen, dat ze eigenlijk altijd goeie zin hebben. Jammer van die lijven maar voor die karakters vallen, dat snap ik wel.
Voor het karakter zou ik het inderdaad niet laten. Als ik ooit weer een hond vind met net zo een karakter zou ik het zo weer doen, zelfs het feit dat hij op straat niet altijd even leuk tegen andere honden is neem ik dan voor lief maar het medische aspect daar wil ik echt niet weer aan beginnen.
Ik heb nog wel een gedacht om dan een leuke herplaats bull te nemen maar de meeste bullen van een jaar of 5(want dan weet je in elk geval hoe het er medisch voor staat) zijn volledig verkloot of lichamelijk kapot als ze herplaatst worden dus zie dat dan maar eens te vinden.
Maar goed ik heb gisteren de boel weer vervloekt door te zeggen dat het goed gaat met hem.
Droef moet 13.00 uur naar de dierenarts want na zijn kluifje(ganzennek) voor het slapen gisteravond gaan heeft hij nu pijn aan zijn bek en ik kan zelf niets gek ontdekken. Hij is echt ff zichzelf niet. Staart tussen zijn poten en al, steeds rare bekken trekken en schrikken wanneer ik bij/in zijn bek wil kijken. Hij heeft wel zijn bak brokken opgegeten maar dat at duidelijk anders dan normaal.