Ik denk gewoon broer en zus, ik ben ook niet tegelijk met m'n broers geborenbilly schreef: 15 okt 2021, 22:09 Ja heel leukbroer en zus met generatie ertussen of zoiets, geen idee hoe dat heet
![]()
Onze Barrie! Long time no see - update pag. 26
- Yvette
- Posts in topic: 191
- Honden: 1
- Welke: Toy Poedel
- Contacteer:
Re: Onze Barrie! Filmpje pag 7
Groetjes Yvette

Freek (2020)

Freek (2020)
- Zamunda
- Posts in topic: 72
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Het zijn wel karaktertjes hè, die Partij voor de Vrijheid Puppies
. Heerlijk om je verhaal te lezen.
Wat gaaf dat het in de ren al zo goed gaat en dat hij na het ritje met zijn prachtige serenade toch zijn plek gevonden had achterin.
Wat gaaf dat het in de ren al zo goed gaat en dat hij na het ritje met zijn prachtige serenade toch zijn plek gevonden had achterin.
OS met dank aan Hakunamatata

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Yvette
- Contacteer:
Één van een achtling, dat dan weer wel
Ik heb nu ook de foto's erin toegevoegd. Ik las van Manuma ook al dat Meeko zich ook niet laat opsluitenZamunda schreef: 15 okt 2021, 22:58 Het zijn wel karaktertjes hè, die Partij voor de Vrijheid Puppies. Heerlijk om je verhaal te lezen.
Groetjes Yvette

Freek (2020)

Freek (2020)
- Zamunda
Leuk die foto's. Heerlijke ren zo en wat heeft hij toch een mooi hoofd. Zijn ene oor gaat al staan! Daar zie ik bij de smurf nog niks van.Yvette schreef: 15 okt 2021, 23:03Ik heb nu ook de foto's erin toegevoegd. Ik las van Manuma ook al dat Meeko zich ook niet laat opsluitenOp zich hoeft dat voor mij ook niet perse ware het niet dat hij overal zijn tanden in zet en ik ben best een beetje zuinig op hem sowieso maar toch ook wel op m'n huis en spullen dus jammer maar helaas, ik wil toch dat hij het leert
![]()
Die foto met Freek tegen hem aan, het is net of Barrie een pruik op heeft
Ja ik kan hem hier ook niet zo door het huis laten lopen met de katten, dan zijn de katten over de zeik straks en heeft hij een heel leuk spelletje ontdekt. Maar het gaat inmiddels hartstikke goed in de ren en ik denk dat hij van het weekend wel af en toe los in de keuken kan (daar zit alleen de oude kat en zolang die in haar mandje blijft kan het wel).

- Yvette
- Contacteer:
Ja het is dat we weten dat het Freek is anders zou je denken dat hij als Pino naar carnaval wil gaanZamunda schreef: 15 okt 2021, 23:11Leuk die foto's. Heerlijke ren zo en wat heeft hij toch een mooi hoofd. Zijn ene oor gaat al staan! Daar zie ik bij de smurf nog niks van.Yvette schreef: 15 okt 2021, 23:03Ik heb nu ook de foto's erin toegevoegd. Ik las van Manuma ook al dat Meeko zich ook niet laat opsluitenOp zich hoeft dat voor mij ook niet perse ware het niet dat hij overal zijn tanden in zet en ik ben best een beetje zuinig op hem sowieso maar toch ook wel op m'n huis en spullen dus jammer maar helaas, ik wil toch dat hij het leert
![]()
Die foto met Freek tegen hem aan, het is net of Barrie een pruik op heeft.
Ja ik kan hem hier ook niet zo door het huis laten lopen met de katten, dan zijn de katten over de zeik straks en heeft hij een heel leuk spelletje ontdekt. Maar het gaat inmiddels hartstikke goed in de ren en ik denk dat hij van het weekend wel af en toe los in de keuken kan (daar zit alleen de oude kat en zolang die in haar mandje blijft kan het wel).
Goed he van dat oor!! Ineens ging ie een soort van staan! De andere maakt minder aanstalten.
Ja rennende katten dat zal wel een flinke trigger zijn, zeker met zo'n heel clubje
Groetjes Yvette

Freek (2020)

Freek (2020)
Re: Onze Barrie! Hij is er! - veel foto's pag 5
K@ren schreef: 13 okt 2021, 22:51 Leuk verslag![]()
Ik ben benieuwd hoe dit zelfde plaatje eruit ziet over 6 maanden![]()
![]()
Wat een frummeltje
- Yvette
- Contacteer:
Re: Onze Barrie! Hij is er! - veel foto's pag 5
Groetjes Yvette

Freek (2020)

Freek (2020)
- Budkes
- Posts in topic: 1
- Honden: 5
- Welke: Jack Russell Mechelse Herder Welsh Corgi Pembroke
Kijk nou wat een heerlijk pretbekkie.
Zo leuk om de avonturen van Barrie ook te lezen.
En ook prachtig om hun , vanaf dat ze uitvlogen, verschillende levens te volgen. Bijzonder.
Hij is beeldschoon.

- Yvette
- Contacteer:
Dank je, ik geniet ook enorm van hem, hij heeft zo'n lekker bekkie
Groetjes Yvette

Freek (2020)

Freek (2020)
- Yvette
- Contacteer:
Geen lang verhaal, gewoon wat fotootjes
Samen kluifjes eten, dat is nogal een spectakel tegenwoordig, het is één lang proces van kluifjes ruilen en pikken van elkaar. Vanmiddag pakte brutale Barrie zelfs een oor af van Chupa die daarvoor gegromd had. Die heb ik in de afgelopen 10 jaar nog eigenlijk nooit horen grommen!! Die snept altijd gelijk met een hoop herrie. Maar Barrie was eerst diep onder de indruk om daarna toch dat oor uit zijn bek te pakken
volgende keer is hij echt de klos, kan niet anders, brutale aap

Lekker samen op de bank met Ben, lekker relaxt

Groeifoto nummer 1, 9 weken oud, 6,1 kilo

Nog meer relaxen op de bank, hij weet wel hoe dat moet

Poseren met z'n grote broer voor en na het wassen
kijk eens hoe blij hij kijkt, zo verplicht zittend op dat blad, echt een zielige pup
Freek doet ook een malle eppie act

En dit is het beeld als we terug beneden komen van de kinderen in bed leggen, heerlijk hoe dat al in z'n ritme zit.

Samen kluifjes eten, dat is nogal een spectakel tegenwoordig, het is één lang proces van kluifjes ruilen en pikken van elkaar. Vanmiddag pakte brutale Barrie zelfs een oor af van Chupa die daarvoor gegromd had. Die heb ik in de afgelopen 10 jaar nog eigenlijk nooit horen grommen!! Die snept altijd gelijk met een hoop herrie. Maar Barrie was eerst diep onder de indruk om daarna toch dat oor uit zijn bek te pakken

Lekker samen op de bank met Ben, lekker relaxt

Groeifoto nummer 1, 9 weken oud, 6,1 kilo

Nog meer relaxen op de bank, hij weet wel hoe dat moet

Poseren met z'n grote broer voor en na het wassen

En dit is het beeld als we terug beneden komen van de kinderen in bed leggen, heerlijk hoe dat al in z'n ritme zit.

Groetjes Yvette

Freek (2020)

Freek (2020)
- Zamunda
Wat leuk om te lezen weer Yvette. Gaaf zeg hoe dat met de kluifjes gaat bij jullie! En die Barrie, hij durft wel zeg
.
Wat ligt hij geweldig met je zoon
. En dan na bedtijd van de kinderen er zo relaxed bij liggen, mooi zeg.
Ach en die Freek, dat zijn twee verschillend hondjes!
Wat ligt hij geweldig met je zoon
Ach en die Freek, dat zijn twee verschillend hondjes!

Wat een lollig koppel die twee hondjes, echt super leuk!
- Borderbende
- Posts in topic: 17
- Honden: 4
- Welke: Border Collie
Die gaat ook al zo lekker mee draaien. Heerlijk!
Trigger, Boghos, Nori en Merfyn

Hij is zo, zo, mooi! Wat een leuke foto samen met Freek na het wassen!
- Gudrun
- Posts in topic: 7
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Wat een voorbeeldige pup heb je getroffen!
En die foto met je zoon op de bank samen tv kijken... koesteren!
En die foto met je zoon op de bank samen tv kijken... koesteren!
Jeeeetje wat kun je al goed zien hoe groot hij is op die lieve foto met Ben op de bank! Enorrrrrm!! Hij heeft wel echt verleidersoogjes hoor

- Célie
- Posts in topic: 12
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:

Ik vind die spekrolletjes tussen z'n voorpoten zo
- Hondenpoot
- Posts in topic: 16
Wat is hij leuk! En zo de combi met Freek is echt geweldig 
- Yvette
- Contacteer:
Zo gezellig al die reacties!
Ik merk dat hij echt een hele hoop leert momenteel, logisch natuurlijk, maar ik merk ook dat zijn bolletje vrij snel vol zit.
Vandaag heeft hij bijna de hele dag geslapen op de zaak. Om 15 uur werd hij wakker en ik denk dat hij een onzichtbaar Spiderman pak aan had ofzo want ik herkende wat gedrag van mijn Ben in hem als hij dat pak aan heeft.
Enfin, we waren lekker vroeg klaar dus ik ben nog even bij een losloopgebied gestopt onderweg naar huis en daar is ook een hondenspeeltuin, het was er verder heel rustig dus hij kon even lekker op zijn eigen tempo dingetjes ontdekken.
Het gekke is dat hij van de week echt bang was van een houten paard in de speeltuin bij ons en nu dus in die hondenspeeltuin van een plat liggende boom, maar hij gaat wel door allemaal tunnels lopen en in holen kijken
geen touw aan vast te knopen. Komt vast allemaal goed.
Hardlopers verdienen speciale aandacht want die triggeren hem enorm. Vanmiddag liep er een ook een gozer steeds hetzelfde rondje rond de ijsbaan die er naast lag dus die kwam elke 2 minuten opnieuw voorbij, was wel ideaal om er gelijk aandacht aan te besteden.

Deze boom had een lekker smaakje denk ik

Even krachtpatsen want je wilt erop of niet. Erop dus

En als je er dan vanaf gegleden bent dan doe je het opnieuw

Bedenkelijke blik. Tijd om weer naar huis te gaan

Maandag is hij ook getiterd trouwens maar hij heeft nog steeds maternale antistoffen dus over 3 weken weer terug.
Ik merk dat hij echt een hele hoop leert momenteel, logisch natuurlijk, maar ik merk ook dat zijn bolletje vrij snel vol zit.
Vandaag heeft hij bijna de hele dag geslapen op de zaak. Om 15 uur werd hij wakker en ik denk dat hij een onzichtbaar Spiderman pak aan had ofzo want ik herkende wat gedrag van mijn Ben in hem als hij dat pak aan heeft.
Het gekke is dat hij van de week echt bang was van een houten paard in de speeltuin bij ons en nu dus in die hondenspeeltuin van een plat liggende boom, maar hij gaat wel door allemaal tunnels lopen en in holen kijken
Hardlopers verdienen speciale aandacht want die triggeren hem enorm. Vanmiddag liep er een ook een gozer steeds hetzelfde rondje rond de ijsbaan die er naast lag dus die kwam elke 2 minuten opnieuw voorbij, was wel ideaal om er gelijk aandacht aan te besteden.

Deze boom had een lekker smaakje denk ik

Even krachtpatsen want je wilt erop of niet. Erop dus

En als je er dan vanaf gegleden bent dan doe je het opnieuw

Bedenkelijke blik. Tijd om weer naar huis te gaan

Maandag is hij ook getiterd trouwens maar hij heeft nog steeds maternale antistoffen dus over 3 weken weer terug.
Groetjes Yvette

Freek (2020)

Freek (2020)
- Borderbende
- Posts in topic: 17
- Welke: Border Collie
Hihihihi lekker oefenen op de stam, dat je voor- en achterlijk gaan samenwerken. Is vermoeiend voor je koppie hoor! Hihihihihi.
Trigger, Boghos, Nori en Merfyn

- Diana
- Posts in topic: 3
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Wat heerlijk om zo mee te kijken en te lezen over hoe hij de wereld ontdekt. En hoe hij speelt met zijn nieuwe grote kleine broer. Nog een weekje en hij is Freek alweer ruim voorbij, denk ik