Hier is er ook één moe na een lange ochtendwandeling

Wat fijn!Lothian schreef: 16 okt 2021, 19:12 Lange wandeling, halverwege even poseren.
Ik ben heel blij. Lucca begon echt een beetje als een oude hond over te komen en ik was bang dat dat met haar slechte rug te maken had. De dierenarts gaf (weer) aan dat daar verder niet zoveel aan te doen was en dit keer adviseerde ze pijnstilling te geven. Daar was ik dus mee begonnen.
Daarnaast kreeg ik van Zamunda de tip om naar Jacha Heukels (orthomanueel dierenarts) te gaan. Ben daar twee keer geweest en Lucca loopt opeens weer 2,5 uur lang in een drafje voorop tijdens de wandeling. Zo goed dat ik de pijnstilling nu weer aan het afbouwen ben.
Hmm, lang verhaal voor het losse-foto-topic![]()

ahhh..logeerpartij is over? Gelukkig heelhuids weer terug dan igg, was wel leuk dat ie ff langskwamNanna schreef: 16 okt 2021, 12:41 Laatste foto van ome Snaaf.
Hij kan ieder moment opgehaald worden.
![]()

OmgYvette schreef: 17 okt 2021, 21:48 Wat een schatje Tamara!
Ik heb vandaag mijn Frekel Pekel maar weer eens even gewassen, zo heerlijk zacht en schoon nu weerwas door de operatie veel langer geleden als normaal het geval was, extra genieten nu. Voor en na.
![]()

Oh wauw wat een knapperdkloesje schreef: 18 okt 2021, 12:44 Rena even laten poseren op het land daarvan de maïs net gehakseld is.
Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk