Reu tien maanden oud, sinds twee maanden bij jong stel op een appartementje. Gaat goed met hem maar niet met haar. Begint haar dusdanig agressief te benaderen dat ze haar slaapkamer niet uit durft tot haar vriend thuis komt.
Ik heb ze ontmoet en zie wat er fout gaat met een volgens mij normale puber reu die positie aan het bepalen is. Maar ze willen er toch vanaf en dan wel naar een plek waar hij beter op zijn plaats is. In de ontmoeting met Yuna ging het prima, behalve dat hij haar een beetje teveel in haar kruis tastte en daar was ze op den duur niet van gediend. Hij kan ook supergoed met katten dankzij de kat des huizes die geen nee accepteert.
Weet iemand een plek? Of heeft iemand advies? De stichting neemt hem niet terug maar meldde wel iets over hondencampus.nl? Is dat bekend bij iemand?
Is een erg mooie hond trouwens, doet me wel een beetje aan een berner denken qua kop.
*Aanvulling krijg net te horen dat het een 'geteste definitieve kruising is van de rassen: ciobanesc romensch mioritic en ciobanesc romensch karpast.'