En nee, er komt er geen meer hier.

Dat zal wel meevallen als je een verantwoordelijke eigenaar bent. Neem aan dat je je Saarloos sowieso niet alleen de straat op stuurt. Voorlopig post onze BBB populiste nog gewoon filmpjes van huskies en gilt dat er wolven door de stad lopen. Dus dan zou je met een husky al de straat niet meer op kunnen.Nanna schreef: 15 dec 2024, 17:31 Ze zijn inderdaad knap. Maar nu met dat wolvengedoe zou ik er ook niet aan durven beginnen. Voor je jet weet wordt ke brave hond afgeschoten.
Je wilt niet weten hoevaak mensen van Mo-yi denken dat ze een wolf is..en dan zijn ze serieus ook nog. Niet paniekerig, eerder; ohhh is ze een wolf? wauww.Marc schreef: 16 dec 2024, 07:03Dat zal wel meevallen als je een verantwoordelijke eigenaar bent. Neem aan dat je je Saarloos sowieso niet alleen de straat op stuurt. Voorlopig post onze BBB populiste nog gewoon filmpjes van huskies en gilt dat er wolven door de stad lopen. Dus dan zou je met een husky al de straat niet meer op kunnen.Nanna schreef: 15 dec 2024, 17:31 Ze zijn inderdaad knap. Maar nu met dat wolvengedoe zou ik er ook niet aan durven beginnen. Voor je jet weet wordt ke brave hond afgeschoten.
Ik ook. Al zijn er huskies die niet zo overduidelijk meewerken kwa verschillen. Deze is door de blauwe ogen en de kleine oren nog wel wat anders maar komt al wel in de buurt.Nanna schreef: 16 dec 2024, 11:36 Misschien is het omdat ik geen totale leek ben maar ik vind het verschil significant.
![]()

Nee, ik bedoelde het verschil tussen een Husky en een hond die écht op een wolf lijkt.