Zo te zien heb je er meer dan genoeg, kun je best eentje van missen.........toch......

Ze ruiken zooooo lekker

Ik krijg hier

Dat klopt. Ik was ze aan het bakken, dit zijn de deeg bolletjesMo-yi schreef: 24 dec 2024, 09:39 Ik ken kniepertjes eigenlijk niet, dacht dat die plat waren eigenlijk?

Hahahaha, ze komt morgen bij jou wonen denk ik.Teckeltoos schreef: 23 dec 2024, 19:56 Noh. Schandalig hoor.![]()
Jij hoort beslist één te krijgen. Opgerold met slagroom erin.![]()
Dan krijgt ze geen eten meer, is ook zowat...
Als dit hondje bij mensen zou wonen die gevoelig zijn voor dit soort gezichten, zou ze een oliebol op pootjes zijnMaart schreef: 23 dec 2024, 20:00 Als voedingstherapeut keur ik deze reden af en krijgt Tux er ter compensatie 1 extra om haar zo’n schrik aan te jagen![]()
Nee hoor, volgens Tux is alles eetbaar. Ze weet toch niet hoe het smaakt. Als ze iets krijgt slikt ze het zo snel door dat ze me daarna aankijkt met vragende ogen: wat was dit eigenlijkranetje schreef: 23 dec 2024, 22:05 Wat een geweldig lekker koppie![]()
Ik bak geen kniepertjes, dus ik val af als nieuw thuis vrees ik![]()
Lothian schreef: 24 dec 2024, 00:13 Bij Taro noem ik dit altijd zijn "tranen over zijn wangen"-gezicht
Lucca en Dalí kijken eigenlijk nooit zo.
Ja hoor, prima. Anders sliep ik nooit meer.
Normaal wel ja, maar met deze blik vind ik dat iets teveel eer.
Nope, ze kreeg helemaal niks. Niet hier van tenminste.Kimmie schreef: 25 dec 2024, 11:19 Zeg het.....ze heeft toch stiekum wel 1 bolletje gehad??![]()
![]()
Ze zien eruit als stroopwafels als ze gebakken zijn..
Dat mag altijd, maar doet ze zelden.Flo schreef: 26 dec 2024, 16:06 Snoezig die oortjesOnweerstaanbaar. Tux zit wel lekker bij iemand op schoot, dat mag gelukkig wel:)