Waakhond...

Subforum voor alle fototopics!
Plaats reactie
Marc
Posts in topic: 4

Waakhond...

Bericht door Marc »

Guus waakt als een bezetene....haha. Gelukkig met best een ok stem voor een dwerghond. Niet te hoog. Maar wel hard....Ik kan hem trouwens hoe woest hij ook gromt overal en op iedereen aan de deur of in of om de tuin af laten gaan omdat hij eenmaal aangekomen alleen maar wil knuffelen en spelen. Het is puur onzin wat hij doet maar voor ons super functioneel omdat hij echt knetterwaaks is. Staat wel op facebook
..

https://www.facebook.com/share/v/18LYGNenhX/
Afbeelding
Isabel
Posts in topic: 1

Re: Waakhond...

Bericht door Isabel »

Wat een leuk hondje is Guus😊 en inderdaad fijn een wakerd in en om het huis.
Ik heb er ook één maar die wil niet knuffelen of spelen behalve als er bekenden aan de deur komen, dan maakt ie alleen hoge kefjes en piepgeluidjes😅
Smoushond
Posts in topic: 2

Bericht door Smoushond »

Ik vind het geen waak geluid ,zal Bertus eens filmen 😂
Afbeelding
Marc

Bericht door Marc »

Smoushond schreef: 28 dec 2024, 16:27 Ik vind het geen waak geluid ,zal Bertus eens filmen 😂
Voor ons functioneert zijn enthousiasme want het is oorverdovend. Het kan trouwens nog veel erger. Met haren omhoog rondjes draaiend grommend als een Tasmaanse duivel. Zal ik ook een proberen te filmen.
Afbeelding
Tineke

Bericht door Tineke »

Het schijnt dat onverlaten ook bij het blaffen van een kleine hond liever overslaan.
Het gaat om geluid en daar komen mensen op af en dat willen ze niet ,voldoet dus prima :ok:
Afbeelding

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Marc

Bericht door Marc »

Tineke schreef: 28 dec 2024, 16:45 Het schijnt dat onverlaten ook bij het blaffen van een kleine hond liever overslaan.
Het gaat om geluid en daar komen mensen op af en dat willen ze niet ,voldoet dus prima :ok:
Precies. En hem zijn kop laten houden is onmogelijk dus ik slaap super lekker op het feit dat als ik niks hoor er niks is. Als er iets is zal Guus non stop keihard blaffen. Ook als je zegt stil of hem bang maakt. Wordt het erger van 😅😆
Afbeelding
Mo-yi
Honden: 1
Welke: Malamute-husky

Bericht door Mo-yi »

ahhhh, toch herken ik geen; "ik vreet je op" geluid dus ik zou best doorlopen en hem aaien :lol1:
Leuke Guus :hartjes:
Afbeelding

2011-2025
Marc

Bericht door Marc »

Mo-yi schreef: 28 dec 2024, 19:01 ahhhh, toch herken ik geen; "ik vreet je op" geluid dus ik zou best doorlopen en hem aaien :lol1:
Dat doen gelukkig steeds meer mensen. Vandaag was ik in de bouwmarkt met hem en hij trekt super veel aandacht. Hij is geen naakthond, heeft geen rare trimbeurt gehad maar toch steelt hij ieders hart. De een denkt dat hij een puppy is. Een ander begint gewoon te praten tegen hem of vraagt of ze hem een snoepje mogen geven. En steeds meer mensen vinden dat hij soms blaft niet meer eng en kunnen het lezen. Kinderen vragen super braaf of ze hem mogen aaien. Dat kan allemaal alleen soms blaft hij ineens. Een poos geleden schrokken veel meer mensen ervan dan nu. Ik leg nog steeds uit dat het enthousiasme is. Dat hij blaft als hij blij is. En jij ziet dat en gelukkig steeds meer mensen. Want als ik thuis kom gedraagt hij zich precies zo. Zijn waken is gewoon enthousiast zijn dat er wat te beleven is. Super vriendelijk bedoelt.
Afbeelding
Smoushond
Posts in topic: 2

Bericht door Smoushond »

Marc schreef: 28 dec 2024, 23:48
Mo-yi schreef: 28 dec 2024, 19:01 ahhhh, toch herken ik geen; "ik vreet je op" geluid dus ik zou best doorlopen en hem aaien :lol1:
Dat doen gelukkig steeds meer mensen. Vandaag was ik in de bouwmarkt met hem en hij trekt super veel aandacht. Hij is geen naakthond, heeft geen rare trimbeurt gehad maar toch steelt hij ieders hart. De een denkt dat hij een puppy is. Een ander begint gewoon te praten tegen hem of vraagt of ze hem een snoepje mogen geven. En steeds meer mensen vinden dat hij soms blaft niet meer eng en kunnen het lezen. Kinderen vragen super braaf of ze hem mogen aaien. Dat kan allemaal alleen soms blaft hij ineens. Een poos geleden schrokken veel meer mensen ervan dan nu. Ik leg nog steeds uit dat het enthousiasme is. Dat hij blaft als hij blij is. En jij ziet dat en gelukkig steeds meer mensen. Want als ik thuis kom gedraagt hij zich precies zo. Zijn waken is gewoon enthousiast zijn dat er wat te beleven is. Super vriendelijk bedoelt.
Ja zo klonk het voor mij ook 😉
Afbeelding
Flo
Honden: 2

Bericht door Flo »

Dat kwispelend naar jou kijken tijdens het blaffen :I: Pleun zou graag bij jou wonen, ze verlaat me zonder twijfel. Ze vindt het heerlijk om te blaffen en te waken, maar ik woon in een rijtjeshuis en ben bang dat de buren er dan last van zouden hebben. Dus ze mag van mij niet blaffen. Dat is jammer, ze is een fantastische waakhond en ze zou enorm trots zijn als ze mocht doen waar ze zo goed in is.
Afbeelding
Plaats reactie