Ik woon in een buurt waar er regelmatig zooi op verschillende plekken ligt dus buiten hooguit ff snuffelen en soms met een boogje eromheen lopen zie ik geen reactie.
Jaarlijks ofzo hangen er overal vlaggetjes ivm foeballûh, daar wordt ff naar gekeken en aan gesnuffeld, bij stevige wind een beetje op gehyperd door Dívka want dat gewapper is éng.
De jaarlijkse kerstlichtjes en buitenstaande kerstboompjes hetzelfde, alleen daarbij moet ik de heren verbieden ertegenaan te piesen.
Dat laatste komt vnl omdat er buurtbewoners zijn die hun reuen overal tegenaan laten piesen en dan menen de heren hier dat ze eroverheen moeten plassen/markeren.
Containers, aanhangers, die ijzeren platen bij de bouw, bouwhekken etc kijken ze bijna niet naar om, hijskranen etc dichtbij vinden ze een beetje spannend als ze in werking zijn maar hé, kleine hondjes tegenover zeer groot materieel.
De marktkraampjes bij de kerk wanneer ze weer boekenverkoop houden kijken ze nauwelijks naar, die op de braderie iets meer maar dan is het meestal ook ontzettend druk dus das verklaarbaar.