Fairtje
Re: Fairtje
Het is ook wel een knapperd hoor 

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Wat een heerlijk bekkie 
Kimmie hou op.
Mijn hart smelt weg.
Wauw.
Mijn hart smelt weg.
Wauw.
Gefeliciteerd met je knapperdje. Het is leuk dat ze kan blijven. Ze heeft een heel lief hoofdje

Wat een leuk hondje. Ik snap dat je de verleiding niet kon weerstaan.
- thom
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Farah het Portugese meisje
Je hebt groot gelijk hoor, volgens mij is je roedel nu weer helemaal compleet. Of...Kimmie schreef: 29 jan 2025, 19:14 Ja, Fairtje had al die tijd al iets bijzonders, ik vond haar al zo leuk, uiteindelijk werd ze verkocht, maar die mensen zeiden haar af, dus toen zei ik al, dat is gewoon een teken, en toen werd ze ook nog eens heel erg ziek, dacht ik haar te verliezen, maar ze werd weer beter, en tja, toen ging ze mooi niet meer weg...
![]()
Fairtje is echt zo'n lief meisje, ja, die past hier wel...![]()

Ons Portugese meisje Farah.
Lief hoofd en een vriendelijke uitstraling. Veel plezier met elkaar!
- CatnDog
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Wat leuk! 
Mooie foto`s! Veel geluk met Fairtje
Fijn om regelmatig jou Rottweilers in je grote roedel te zien. Ik ben er een beetje bang voor sinds de honden van een forumlid werden aangevallen door 2 Rottweilers (is al lang geleden) en waarbij 1 het niet overleefde
Dat leek me toen zo'n nachtmerrie. Terwijl dat vast een uitzondering was. Op de hondenschool waar ik vroeger les had met Flo had onze trainer altijd haar eigen lieve Rottweiler mee, die lag dan gewoon los relaxt ergens in de groep te slapen of wat rond te kijken. Verder zie ik ze eigenlijk maar zelden.
Fijn om regelmatig jou Rottweilers in je grote roedel te zien. Ik ben er een beetje bang voor sinds de honden van een forumlid werden aangevallen door 2 Rottweilers (is al lang geleden) en waarbij 1 het niet overleefde

Ben je goed in hè:)Kimmie schreef:Neeeee, ff niets "of" , haha, we zitten voor ons wel vol, misschien nog een fosterhondje, maar dan geen blijvertje meerthom schreef: 29 jan 2025, 19:25Je hebt groot gelijk hoor, volgens mij is je roedel nu weer helemaal compleet. Of...Kimmie schreef: 29 jan 2025, 19:14 Ja, Fairtje had al die tijd al iets bijzonders, ik vond haar al zo leuk, uiteindelijk werd ze verkocht, maar die mensen zeiden haar af, dus toen zei ik al, dat is gewoon een teken, en toen werd ze ook nog eens heel erg ziek, dacht ik haar te verliezen, maar ze werd weer beter, en tja, toen ging ze mooi niet meer weg...
![]()
Fairtje is echt zo'n lief meisje, ja, die past hier wel...![]()
![]()
![]()
Schatje lijkt ze me, wat leuk dat ze blijft!