Jeetje wat fijn.. voor de dames eigenlijk eerste keer duin los daar en wat deden ze het goed
wel wat situaties
Maar hij deed het nog...
Godezijdank doen ze alleen zo bij "eigen".. dus de rest van de honden in duin werden voor mijn gevoel met respect benaderd en behandeld door de dames..
Wirwar
@Kells moet zeggen dat ik wel beetje schrok.. Delen zijn verkocht aan Dunea.. Met Finn decannia geleden syttruinde ik dit gebied door, ook wel op plekken waar het eigenlijk niet was toegestaan.. maar daar waar je wel bij kon zijn ook hele stukken drooggelegd, waren paden afgesloten zodat we niet via die kant de richting van Wassenaar op konden.. en dit bedroefde me wel.. maar het is voor onze waterwinning en gebied zal wel herstellen maar toch..
Maar verder weer heerlijk lopen, tot 15.03 mogen de honden los, daarna tot 15-8 niet meer... dus snel maar weer vaker gaan, deed me echt goed om daar weer eens lekker rond te lopen.
Klopt, daar had ik de auto staan, en dan daar duin in. we zijn doorgelopen naar Panbos. en daar weer terug omdat je met parkeertijd te maken hebt, dus PanBos niet ingegaan verder.
Vond wel grappig dat iemand vond dat Chara iets van een Karpatische herder in zich kon hebben. Die had ik nog niet eerder voorbij horen komen.
Waarschijnlijk vanwege haar volle vacht, gok ik.
Mooi lopen daar! En wat fijn dat de dames het zo goed deden.
Zonde dat het nu zo overhoop ligt hè?
Wat ze droog gelegd hebben, heeft mijn zus nog om gebeld. Er lagen overal vissen te sterven, het was zo’n vreselijk gezicht. Ik snap niet dat ze daar niets voor hebben gedaan. De duinwachter leek van niets te weten en zou ingrijpen.