Hilje meldt zich
Ik zat sinds 2002 op het hondenforum |(iets met een geel forum dat ontplofte en later het hondenforum werd zoals we dat jaren gekend hebben) toen ik nog Sharpei Rimpel en later Beagle/Hussel kruising Muis had.
Rimpel sneefde er in 2013 tussenuit en Muis volgde in 2018...
Ik ben stilletjes meeverhuisd naar dit forum en heb weleens wat geplaatst maar was een soort van hond loos de afgelopen jaren, dus hond gerelateerd had ik maar weinig te vertellen, maar dat kon vanaf nu weleens anders worden want ik ben weer Hilje- met - hond
Ik heb sinds een half jaar een relatie met de allerleukste Friese meneer van Nederland welke ik al 27 jaar ken en toen we weer in elkaars leven kwamen bleek hij net een paar maanden daarvoor een alle schattigst pupje te hebben aangeschaft.
Ik viel sinds juni vorig jaar dus met mijn hondenneus in de boter en ben sindsdien onderdeel van haar leven en andersom.
Meet Lola - also known als Lollie - Lolliepollie - Lollepol - ut kind - Lollekind
Ze is 9 maart 1 jaar geworden en een aussiepoodle (toy varianten van beide rassen) van een goede 5 kilo.
Ik hoop rondom de zomer behendigheid met haar te gaan doen want het is een vreselijk behendig en energiek hondje dat daar erg veel lol aan beleefd, dus jullie zullen vast nog het 1 en ander van ons gaan horen...
We zijn inmiddels zover dat ik echt dol ben op het Lollekind en andersom net zo... Ik ben erg blij met weer een hondje!
Rest me nog wat foto spam

En als ze niet naar de kapper is geweest en dus 1 bolletje haar is