oh, zeker vroege echo. Hier is Phoebe gedekt op 21 en 22 februari met ovulatie op de dinsdag er voor.
maar echo pas op 27 maart dag 35 is dat dan.
Dit is echt wel heel vroeg, maar natuurlijk gefeliciteerd!!
blacky schreef: 14 mar 2025, 18:38
oh, zeker vroege echo. Hier is Phoebe gedekt op 21 en 22 februari met ovulatie op de dinsdag er voor.
Vroegste dat ik een echo had was dag 22
Ik reken wel vanaf ovulatie en niet vanaf de dekking
ranetje schreef:Mooi aantal, als dat klopt
Gefeliciteerd!
Het is nogal een “strijd” onderling tussen de dierenartsen in de praktijk waar ik kom om goed te zitten. Aantallen geschat worden dan ook altijd genoteerd voor de onderlinge stand.
De dierenarts wilde dus ook graag nu en niet volgende week met mijn eigenlijke afspraak omdat vroeger tellen makkelijker is.
Crutz schreef: 23 mar 2025, 15:55
Ze groeit gestaag.
Bij dekken op 17 februari 25,5 kg
Vandaag 23 maart 26,7 kg
En de foto’s van deze week
“Gewoon” op 2 stabiele krukjes
En omdat ze de laatste tijd ergens verstand, hersencellen en beleid heeft gevonden ook op instabiel
eh, in je eerste post zeg je ovulatie op 23 februari moet het dan niet 27 februari zijn voor de dekking? vond de echo al zo vroeg dus denk dat je begin post niet klopt?
Maar prachtig hondje en ook heel leuk hoe je vast legt dat ze groeit.
Crutz schreef: 23 mar 2025, 15:55
Ze groeit gestaag.
Bij dekken op 17 februari 25,5 kg
Vandaag 23 maart 26,7 kg
En de foto’s van deze week
“Gewoon” op 2 stabiele krukjes
En omdat ze de laatste tijd ergens verstand, hersencellen en beleid heeft gevonden ook op instabiel
eh, in je eerste post zeg je ovulatie op 23 februari moet het dan niet 27 februari zijn voor de dekking? vond de echo al zo vroeg dus denk dat je begin post niet klopt?
Maar prachtig hondje en ook heel leuk hoe je vast legt dat ze groeit.
17 februari ovulatie en enige dekking. (De 23ste was niet eens een maandag ) Dat dus idd een typo. Maar de echo wel met 25 dagen.
Phoebe heeft dus op dinsdag 18 februari geovuleerd. 1 dag na Kiara
woensdag wat de 18e. de 17e was mijn verjaardag en dat was op een dinsdag. maar id er zit weinig verschil in de tijd van ovuleren.
woensdag wat de 18e. de 17e was mijn verjaardag en dat was op een dinsdag. maar id er zit weinig verschil in de tijd van ovuleren.
De 17de was toch echt een maandag nl uren in de file gestaan door iets met uitgebrande auto’s en afgeschoven beton platen op de A2