Van mijn honden heeft Arlo de hoogste score (850), terwijl ik hem superbraaf vind

Maar hij doet inderdaad wel dingen als gaten graven in de tuin, door dode dieren rollen, de prullenbak plunderen (als hij de kans krijgt), bedelen (bij bezoek dat hem wel eens wat geeft), blaffen tegen onbekende mannen en wat ik inderdaad wél stout vind: poepen in huis als het regent, als ik niet goed oplet. De rest valt voor mij helemaal niet onder stout zijn
Taartje was mijn stoutste hond ever, want die had overal maling aan, maar die had op dit lijstje geen hoge score gehaald. Die verzon haar unieke, individuele stoutigheden, zoals mij 's nachts wakker blaffen als haar favoriete ligplekje bezet was, de rol wc-papier door het hele huis heen afrollen, in de bench van de katten gaan liggen, in de krabpaal van de katten klimmen om kattenvoer te jatten, dingen stelen uit tassen en jaszakken bij mij en bij wildvreemden, zich in de tuin verstoppen achter een plant en dan niet komen als ze geroepen werd en toekijken hoe ik in rep en roer rondrende, spullen overal uit het huis wegpakken om een nestje mee te bouwen, midden op een druk kruispunt gaan zitten poepen, dode vogels een hele wandeling meeslepen en niet, maar dan ook niet los willen laten, enzovoort en zo verder. Eén en al ondeugd, die hond