ze zijn niet afgevallen vannacht. Maar zelfs wat aangekomen.

ben ik niet mee eensblacky schreef: 22 apr 2025, 10:44nee. Dierenarts dacht 3 of 4 er zijn er 4 geboren mijn gevoel zei echter 5 maar je kunt maar beter naar je dierenarts luisteren.EchoMira schreef: 21 apr 2025, 22:42Maar als ze verder fit is...waarom twijfel je dan?blacky schreef: 21 apr 2025, 21:19
haha nee geen tien. 4 is zeker mooi al dacht ik echt zelf dat er 5 zouden komen. Maar dit is super mooi.
ik mis nog 2 placenta's dus dat is nog met de dierenarts overleggen morgen vroeg.
Heb je vijf schedels gezien?
Sowieso een echo (en zeker een late zoals Blacky gedaan heeft) geen nooit 100% zekerheidellen en de birmanen schreef: 23 apr 2025, 08:40ben ik niet mee eensreu van mij heeft een teef gedekt, 4 tot 5 pups gezien op de echo en zeker niet meer zei de dierenarts. er zijn er 8 geboren
![]()
Nee dat vertelde de dierenarts ook. ze is vandaag wat onrustig veel graven en wat piepen maar wel lekker eten en de pups groeien goed.Crutz schreef: 23 apr 2025, 09:33 Maar als ze gewoon rustig is, goed voor de pups zorgt en alles dan zou ik me niks zorgen maken om die placenta(‘s)

Ja dat werd mij ook verteld maar mijn dierenarts had het goed ik zie er nu drie maar ik denk dat er in de andere hoorn nog 1 zit zei ze.Crutz schreef: 23 apr 2025, 09:29Sowieso een echo (en zeker een late zoals Blacky gedaan heeft) geen nooit 100% zekerheidellen en de birmanen schreef: 23 apr 2025, 08:40ben ik niet mee eensblacky schreef: 22 apr 2025, 10:44
nee. Dierenarts dacht 3 of 4 er zijn er 4 geboren mijn gevoel zei echter 5 maar je kunt maar beter naar je dierenarts luisteren.reu van mij heeft een teef gedekt, 4 tot 5 pups gezien op de echo en zeker niet meer zei de dierenarts. er zijn er 8 geboren
![]()

Kiara stond absoluut niet stil. Dus tellen was sowieso lastig. Had het waarschijnlijk beter na het trainen kunnen doen. Want tellen kan Rudy welblacky schreef: 23 apr 2025, 15:25Ja dat werd mij ook verteld maar mijn dierenarts had het goed ik zie er nu drie maar ik denk dat er in de andere hoorn nog 1 zit zei ze.Crutz schreef: 23 apr 2025, 09:29Sowieso een echo (en zeker een late zoals Blacky gedaan heeft) geen nooit 100% zekerheidellen en de birmanen schreef: 23 apr 2025, 08:40
ben ik niet mee eensreu van mij heeft een teef gedekt, 4 tot 5 pups gezien op de echo en zeker niet meer zei de dierenarts. er zijn er 8 geboren
![]()
Maar die van jou dacht 6 en dat zijn er toch echt 7.Of mijn dierenarts kan beter tellen of het maakt elkaar niet zo veel.
ja met een moeder van maar 4.7 kg verwachte ik ook geen erg grote pups. Gelukkig maar als ze groter waren geweest had het hoogstwaarschijnlijk een keizersnee geworden.Pyrnoah schreef: 23 apr 2025, 19:35 Van harte gefeliciteerd met je prachtige nestje![]()
Wat zijn ze schattig en zo vreselijk klein!

dat vind ik nou ook