Budkes schreef: 23 mei 2025, 08:53
Dankjewel voor je mooie verslag en prachtige foto's! Ik krijg er onmiddellijk heimwee naar Schotland van.
Wat is Schotland toch een prachtig land, de mensen zijn zo ontzettend vriendelijk en honden mogen er nog gewoon zijn. Ik hou er enorm van. Maar wat hebben jullie ongelooflijk mazzel gehad met het weer. Toen ik de Ben Nevis wilde beklimmen was er veel te dikke mist, dus ging het feest niet door. Had je Avon skin so soft bij je tegen de midgets? Ik heb ook een keer op de motor Schotland gedaan, zaten ze in mijn Helm.
Neeeeee niet in je helm
We kunnen Avon en Smidges niet vinden, dus nu een andere met Saltidin en geen deet.
De hondvriendelijkheid in zijn algemeen is gewoon zo fijn hier!
Waar je je in Nederland soms zowat moet verontschuldigen voor het hebben van een hond, kijkt niemand hier op of om, zelfs niet als er 10 bordjes staan dat honden aan de lijn moeten en ze lopen gewoon los.
Kunnen wij hier met onze "Ordnung muss sein" houding nog wat van leren
Inmiddels is de beruchte regen toch geland, eerder dan verwacht (ik geef de schuld aan mijn kerel, die moest 2 dagen geleden zo nodig uitspreken "mensen geloven mij nooit dat ik 2 weken in Schotland ben geweest en geen druppel regen heb gezien". Ja daar gingen we dus......)