Marc schreef: 27 mei 2025, 17:24 Is er iets met het linker oogje van bandje roze? Of lijkt dat maar zo?

Daar heeft ze toch ook een beetje een scheef gezichtje?
EchoMira schreef: 29 mei 2025, 20:30Daar heeft ze toch ook een beetje een scheef gezichtje?
Niks mis mee hoor. Kan gebeuren. Met mijn bloeddruk heb ik morgen ook een scheve bek. Maar er is wel iets aan de hand.
Als jij zegt dat het goed gaat is het zo, hoor, maar er is niet niets aan de hand. De andere pups hebben dat toch niet?
Het zijn jouw pups en jij weet hoe het gaat maar het wordt een beetje raar als je zegt dat je het zelf niet ziet.
Nah. Mijlpaal? Vind het echt meer gewoon er bij horen.
zo kun je er ook over denken idd.Crutz schreef: 31 mei 2025, 08:05Nah. Mijlpaal? Vind het echt meer gewoon er bij horen.
Dierenarts check, vaccineren en rontgenen ruggetjes is meer een mijlpaal voor mij, als je het al een mijlpaal wil noemen. Chippen is toch echt meer administratief. Wat ik zeg. Ze hebben naam en nummer
Dat is hun werk hè. Ze zijn gewoon in te plannenblacky schreef: 31 mei 2025, 18:19 wat heerlijk dat je iemand kent die zulke mooie foto's kan maken van de pups.
oh, dat wist ik dan weer niet.

In mijn onderschrift staat de link naar onze website.
die doet het niet helaas. Ook niet als ik 2beseen in toets op google
ja zag het later maar je linkt werkte alsnog niet. We ingetoetst op google en toen kwam ik er wel.
Kelperuaantjes schreef: 01 jun 2025, 18:28 Raar dat de link niet werkt, het is toch echt ons websiteadres.