ranetje schreef: 30 mei 2025, 16:24
Was zij het pupje rechts van het witte hondje?
Wat was ze nog klein toen ze werd gevonden
Ik denk zelf dat ze hondje linksboven is, die naar de mens opkijkt.
Mijn vriend viel voor haar toen ik haar deelde op FB voor anderen omdat ze me wat aan Chara deed denken. Maar hij ging de filmpjes bekijken en bleef eigenlijk herhalen dat ze hier prima zou passen, toen ben ik ook maar even beter gaan kijken en proberen in te schatten of dat inderdaad zo kon zijn. Ze was toen net een paar dagen in België in opvang en 9 maanden oud, van september 2021.
Later heb ik pas gelezen van de hulpactie die in Rusland was opgezet. Moeder had nest gekregen bij een bouwput vlakbij een voetbalstadion. 1 pupje (een witte) is omgekomen omdat die vast kwam te zitten in een hekwerk, de rest is toen gevangen en binnen Rusland is iedere pup herplaatst, maar niemand wilde Glory om een of andere reden

, die is toen op transport gegaan naar België en min of meer omdat vriend zo aandrong heb ik gereageerd en werden wij gezien als een goed plekje voor haar, en mag wel zeggen dat ze dat goed hebben/heeft ingeschat, en wijzelf ook in combi met de honden en katten die we al hadden.
Haar moeder is een mix wat lijkt op golden maar dan kleiner, wel golden retriever uiterlijk.
Whaa een van de eerste dagen bij ons in de tuin..