Claire moet wel even schakelen als het flink regent als we naar buiten gaan, maar daarna of als we onderweg worden overvallen heeft ze het niet eens in de gaten geloof ik. Alleen hagel vindt ze te erg.
ranetje schreef: 08 jun 2025, 18:35
Hondenweer maar geen hond te zien
Hier ook zo.
Claire moet wel even schakelen als het flink regent als we naar buiten gaan, maar daarna of als we onderweg worden overvallen heeft ze het niet eens in de gaten geloof ik. Alleen hagel vindt ze te erg.
Ja echt. Behalve een paar vaste lopers, helemaal niemand. Brego boeit het helemaal niks. Als het echt hard gaat of hagel dan vindt hij het wel gek en gaat hij met zijn poot over zijn kop alsof hij het weg kan halen.
Mo-yi schreef: 08 jun 2025, 21:25
Ik vind het juist heerlijk, beetje regen, bewolkt EN geen mensen in het bos
Ja ik kan mij er ook niet druk om maken. Regenpak aan en gaan.
Sabientje schreef: 08 jun 2025, 21:33
Hier in Groningrn is het vreselijk weer.
Hier in vlagen ook. Vanaf de middag is het vrij droog gebleven gelukkig.
DexSaarSophie schreef: 08 jun 2025, 22:03
Gister was het ook regenachtig en toen ben ik over de hele wandeling èèn persoon tegengekomen toevallig met hond. Verder niemand "heeeerlijk!
Ja hier zie je ook echt alleen de vaste mensen die altijd veel wandelen met de honden, maar voor de rest helemaal niemand. Ik kan het ook echt niet erg vinden.
Rosanne schreef: 08 jun 2025, 22:43
Ja hier zie je ook echt alleen de vaste mensen die altijd veel wandelen met de honden, maar voor de rest helemaal niemand. Ik kan het ook echt niet erg vinden.
Ik ben zo iemand die altijd veel buiten is met mijn honden, en met regen ben ik vaak nergens te bekennen en dat ligt dus niet aan mij. Ik vind regen zelf best leuk, maar als het hoost is het inderdaad alsof ik geen honden meer heb: omdat ik ze mag gaan zoeken. Binnen. No way dat die mee gaan wandelen. Froo verdomt het en als het mocht zou ze binnen op de mat piesen, maar omdat ze weet dat dat niet mag gaat ze dan toch maar mopperend mee naar het veldje verderop. Aloy zou ik zover kunnen krijgen om mee te gaan op een lange wandeling, doe ik ook wel eens. Maar die gaat dan wel doen alsof ze met stokslagen gedwongen is, dus het zijn niet de beste wandelingen ooit.
Ik vind het wel jammer. Voor een uiteindelijke volgende hond hoop ik op een weer-of-geen-weer uitvoering.