Ga afbouwen naar twee honden.

Als het niet zelfreinigend is zou ik er ook niet aan beginnen

Wit is een officiele kleur,geen nek.ranetje schreef: 17 jun 2025, 21:14Als het niet zelfreinigend is zou ik er ook niet aan beginnen
Vaal wit vind ik niet mooi.
Is dat wit een NEK?
Enige reden waarom?

Dat mag je best. Maar in Hongarije word je de ring uitgemikt als ie werkelijk spierwit is. Meestal is dat nl. een teken dat die hond geen best leven heeft. Bij pups kan het nog wel maar eenmaal in volwassen vacht is spierwit ongewenst.Kelperuaantjes schreef: 17 jun 2025, 22:28 Maar waarom mag je dan niet showen met een volwassen witte Puli?

Nanna schreef: 17 jun 2025, 23:02Dat mag je best. Maar in Hongarije word je de ring uitgemikt als ie werkelijk spierwit is. Meestal is dat nl. een teken dat die hond geen best leven heeft. Bij pups kan het nog wel maar eenmaal in volwassen vacht is spierwit ongewenst.Kelperuaantjes schreef: 17 jun 2025, 22:28 Maar waarom mag je dan niet showen met een volwassen witte Puli?

Het gaat je geen reet aan wat ik doe.Nanna schreef: 17 jun 2025, 23:27 Het is godsonmogelijk een spierwitte Puli te hebben zonder het beest de hele dag in een bench te hebben en op kunstgras te laten pissen.om dat te voorkomen is de eis ivoorwit.

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik dat prettiger kijken vind.Nanna schreef: 17 jun 2025, 23:34 Je hoeft ook niet aan te komen zetten met een blonde teckel. Kun je ook weg. Spierwit is niet toegestaan. Dan rol je je spierwitte hond maar even door de modder voor de show. Krijg je wellicht toch je prijsje.