Toch kon Jasha Heukels hem gewoon oppakken, bevoelen en hier en daar stevig knijpen. Grote blauwe ogen bij Peer maar dat was het dan. Geen onvertogen woord.
Maakt het bij jullie ook uit naar welke d.a. je gaat ?
Spreek voor je hond.

O ja, dat is ook zo'n dingetje. Kells moest geopereerd worden aan het bultje op haar voet. Voor mij was het een harde eis dat ik erbij mocht blijven tot ze sliep en dat ik gelijk gebeld zou worden als ze wakker was. Dat gebeurde dus ook zo.Frootje schreef: 19 jun 2025, 21:32 Ze snappen het hier ook heel goed en als er ooit nog eens iets is (wat ik toch niet hoop) mag ik er ook gewoon bij blijven als ze onder zeil gaat.

Dat was hier tot Bas ook de regel maar als je eigen hond in je poten begint te hakken, krijst als een speenvarken en de pies en poep spuiten alle kanten op is dat stadium voorbij en dan valt er niks meer aan te veranderen. Dat gegil alleen al is werkelijk niet te doen. Ze is gewoon doods en doodsbang voor dierenartsen en daar kun je streng toespreken en stevig vasthouden maar dat helpt niet. Ik wikkel haar nu in een handdoek. Maar ook dat gaat niet.Nanna schreef: 20 jun 2025, 15:30 Met Charles (80 kilo) bij de dierenarts. Ja, da wou wat steriele urine hebben. Nou prima. Ga je gang.
Verwilderde blik. Hoe dan.
Assistente erbij, Charles met zn drieën op de tafel gehesen en daarna met een catheter die urine aftappen. Charles bewoog geen snorhaar
Zodra ik met een hond de da ruimte binnenstap is er geen ruimte voor ‘dawilliknie’. Moeder wil het wel en wat moeder wil is welgedaan![]()

Hahaha. Ja als ze het prima vinden bij de dierenarts is het allemaal zo moeilijk ook niet natuurlijk.Ineke A schreef: 20 jun 2025, 19:18 Mijn honden vinden het prima bij de dierenarts en hebben zich gewoon te gedragen