Ik kwam binnen
- Mir
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Hollandse herder
Re: Ik kwam binnen
Welkom terug en sterkte met het verlies van je man.
- twinkeltje
- Posts in topic: 40
- twinkeltje
O jij ook al heel veel sterkte, mijn maan was ook net 56 pas maar botkanker heeft geen oog voor leeftijdhelaas, hoewel elke leeftijd een gemmis zou zijnGretha schreef: 23 jun 2025, 21:58 Leuk dat je er weer bent en veel sterkte met je enorme verlies.
Ik voel met je mee, ook mijn man is afgelopen november plotseling veel te jong overleden. Ondanks dat het soms best veel en pittig is, ben ik blij dat ik mijn honden nog heb.
Hopelijk vindt je een lief gezellig maatje, maar met hulp van het forum lukt dat vast wel.

- twinkeltje
O jij kent ze ook nou ik heb er vertrouwen in wand ik weet dat jullie niet zomaar voor elke stichting dat zouden doenHewi schreef: 23 jun 2025, 20:37Ik vang weleens op voor ze en wat hand en span diensten. Absoluut betrouwbaar. En ze doen ook nog eens veel in Roemenië zelf om het daar te verbeteren.twinkeltje schreef: 23 jun 2025, 17:43 Oooo Hakuna matata, fijn dat je bekend ben met de stichting wand dat was ik ook aan het uitzoeken of het een betrouwbare stichting is
Terzijde .
Hoi twink! Leuk dat je terug bent maar wat verdrietig dat je zoveel afscheid hebt moeten nemen. Nog gecondoleerd ♡

dat is toch echt geen leeftijd om te gaan.twinkeltje schreef: 25 jun 2025, 12:04O jij ook al heel veel sterkte, mijn maan was ook net 56 pas maar botkanker heeft geen oog voor leeftijdhelaas, hoewel elke leeftijd een gemmis zou zijnGretha schreef: 23 jun 2025, 21:58 Leuk dat je er weer bent en veel sterkte met je enorme verlies.
Ik voel met je mee, ook mijn man is afgelopen november plotseling veel te jong overleden. Ondanks dat het soms best veel en pittig is, ben ik blij dat ik mijn honden nog heb.
Hopelijk vindt je een lief gezellig maatje, maar met hulp van het forum lukt dat vast wel.
- twinkeltje
- thom
- Posts in topic: 9
- Welke: Farah het Portugese meisje
Als hilda je belt....heel hard roepen " heidi zegt soepkip"
Hahaha nee komt goed ze zijn kritisch soms iets te maar wie zou nou geen hond bij jou willen plaatsen !
- twinkeltje
Hilda dus nou oke, ik denk dat je geluk hebt als die beld van de mail is dat geen Hilda soepkip 

- hakunamatata
- Posts in topic: 4
- Honden: 2
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
Hilda doet meestal niet die gesprekken, maar zeggen dat je mensen binnen de stichting kent en die jou op dit hondje hebben gewezen kan natuurlijk altijd. Ik heb ook een berichtje gestuurd naar iemand binnen de stichting dat je gemaild had, een hond een fijn leven bij je zou krijgen en ik hoopte dat het een match gaat zijn. Een klein streepje voor krijgen waardoor jouw intake als eerste bekeken zou worden mag best toch 
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~

Precies♡hakunamatata schreef: 25 jun 2025, 21:33 Hilda doet meestal niet die gesprekken, maar zeggen dat je mensen binnen de stichting kent en die jou op dit hondje hebben gewezen kan natuurlijk altijd. Ik heb ook een berichtje gestuurd naar iemand binnen de stichting dat je gemaild had, een hond een fijn leven bij je zou krijgen en ik hoopte dat het een match gaat zijn. Een klein streepje voor krijgen waardoor jouw intake als eerste bekeken zou worden mag best toch![]()
-
Fabiola17
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Lente [Chihuahua] Famke [klein mixje] Zoë [Lhasa Apso]
Wat een leuk vooruitzicht!
Heb je wel verdiend na alle ellende.
Het hondje lijkt me geweldig!
Welkom terug!
Heb je wel verdiend na alle ellende.
Het hondje lijkt me geweldig!
Welkom terug!
Lente (2013) Famke (2012) Zoë (2012)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
Oh dat is lief. Ik hoop zo dat het hondje naar Twinkel gaat.Hewi schreef: 25 jun 2025, 22:04Precies♡hakunamatata schreef: 25 jun 2025, 21:33 Hilda doet meestal niet die gesprekken, maar zeggen dat je mensen binnen de stichting kent en die jou op dit hondje hebben gewezen kan natuurlijk altijd. Ik heb ook een berichtje gestuurd naar iemand binnen de stichting dat je gemaild had, een hond een fijn leven bij je zou krijgen en ik hoopte dat het een match gaat zijn. Een klein streepje voor krijgen waardoor jouw intake als eerste bekeken zou worden mag best toch![]()
- twinkeltje
O super lief van je ik had wel gezegt dat ik getipt was door hakunamatata, maarja dat is natuurlijk je bijnaam , ik denk niet dat ze je nickname wetenhakunamatata schreef: 25 jun 2025, 21:33 Hilda doet meestal niet die gesprekken, maar zeggen dat je mensen binnen de stichting kent en die jou op dit hondje hebben gewezen kan natuurlijk altijd. Ik heb ook een berichtje gestuurd naar iemand binnen de stichting dat je gemaild had, een hond een fijn leven bij je zou krijgen en ik hoopte dat het een match gaat zijn. Een klein streepje voor krijgen waardoor jouw intake als eerste bekeken zou worden mag best toch![]()
En jij kwam ook gewoon met het soort hondje aan dat bij mij past
Ik hou van veel soorten honden maar ben wel zo dat ik na denk aan wat ik voor de hond kan betekenen en daar past haar profiel dus niet alleen het uitelijk goed in
ik ben benieuw naar het gesprek vanmiddag , maar bedankt

Wat liefhakunamatata schreef: 25 jun 2025, 21:33 Hilda doet meestal niet die gesprekken, maar zeggen dat je mensen binnen de stichting kent en die jou op dit hondje hebben gewezen kan natuurlijk altijd. Ik heb ook een berichtje gestuurd naar iemand binnen de stichting dat je gemaild had, een hond een fijn leven bij je zou krijgen en ik hoopte dat het een match gaat zijn. Een klein streepje voor krijgen waardoor jouw intake als eerste bekeken zou worden mag best toch![]()

- hakunamatata
- Posts in topic: 4
- Honden: 2
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
Hahahah nee hakunamatata kennen ze niet. Mijn echte naam daar zijn er maar een paar van in heel Nederland, daarom heb ik die liever niet hier op het forum. Nouja, op fb staat die wel gewoon dus eigenlijk maakt dat ook niet heel veel uit.twinkeltje schreef: 26 jun 2025, 09:16O super lief van je ik had wel gezegt dat ik getipt was door hakunamatata, maarja dat is natuurlijk je bijnaam , ik denk niet dat ze je nickname wetenhakunamatata schreef: 25 jun 2025, 21:33 Hilda doet meestal niet die gesprekken, maar zeggen dat je mensen binnen de stichting kent en die jou op dit hondje hebben gewezen kan natuurlijk altijd. Ik heb ook een berichtje gestuurd naar iemand binnen de stichting dat je gemaild had, een hond een fijn leven bij je zou krijgen en ik hoopte dat het een match gaat zijn. Een klein streepje voor krijgen waardoor jouw intake als eerste bekeken zou worden mag best toch![]()
En jij kwam ook gewoon met het soort hondje aan dat bij mij past
Ik hou van veel soorten honden maar ben wel zo dat ik na denk aan wat ik voor de hond kan betekenen en daar past haar profiel dus niet alleen het uitelijk goed in
ik ben benieuw naar het gesprek vanmiddag , maar bedankt
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~

- Célie
- Posts in topic: 5
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Spannend Dees ik hoop dat het een match is, weer een lieverd bij je in huis die weer wat vrolijkheid brengt.
Lees dit nu pas, wat leuk Twinkel hoop dat het een match gaat worden 

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
- twinkeltje
Nou het was een fijn gesprek , met heel veel vragen wat ik goed kan begrijpen.
Of ik nog wel kan lopen en zo , gelukkig wel ik had gewoon eerlijk gezegt dat ik reuma had vandaar denk die vraag
en omdat het nog een jong hondje is met het nodige enegie
Ja die heb ik ook , ik ben meer buiten dan binnen dus komt ook goed
nu het spannende is wachten en of het niet 24 juli al komt wand dan ben ik uitgerekend op vakantie kan wel dag eerder terug komen
En of ze me goed keuren , maar wel goed dat ze zoveel willen weten zal niet voor niks zijn
Of ik nog wel kan lopen en zo , gelukkig wel ik had gewoon eerlijk gezegt dat ik reuma had vandaar denk die vraag
en omdat het nog een jong hondje is met het nodige enegie
Ja die heb ik ook , ik ben meer buiten dan binnen dus komt ook goed
nu het spannende is wachten en of het niet 24 juli al komt wand dan ben ik uitgerekend op vakantie kan wel dag eerder terug komen
En of ze me goed keuren , maar wel goed dat ze zoveel willen weten zal niet voor niks zijn

Komt goed Twinkel, dat kan niet anders 

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
- twinkeltje
- Kells
- Posts in topic: 3
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Ik zal duimen voor je.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.