Zamunda schreef: 15 sep 2021, 10:01
Wat een heerlijke roedel en wat een gave foto's! Vaker foto's plaatsen hoor, ik zie ze graag.
En deze joh, WTF :
Ja Impey is niet helemaal goed er is altijd ongeveer halverwege een stop waar ze even ene paar minuutjes mogen uithijgen....Impey is het daar nooit mee eens, die stop is voor watjes *paarse neus in de lucht smiley*
Wat een heerlijke roedel en wat een gave foto's! Vaker foto's plaatsen hoor, ik zie ze graag.
En deze joh, WTF :
Ja Impey is niet helemaal goed er is altijd ongeveer halverwege een stop waar ze even ene paar minuutjes mogen uithijgen....Impey is het daar nooit mee eens, die stop is voor watjes *paarse neus in de lucht smiley*
Dat is een pittig werkkaraktertje dan?
OS met dank aan Hakunamatata Laissah: never a dull moment||Mistertje, dag lieve jongen.||Willempie||Ravi||Murphy Smurfie ♥
En deze joh, WTF :
Dat is een pittig werkkaraktertje dan?
Ja absoluut, de Formule 1 onder de sledehonden (euro hound) maar het mooie van dit "ras" is dat eigenlijk alles oke is.
Sporten we 3x per dag ..... prima joh ! sporten we een paar dagen niet.... prima joh ! echt alles is oke.
Het is echt verreweg de makkelijkste hond die we ooit gehad hebben in alles, maar eenmaal aan het sporten is ze zo gek als een deur en moet je wel echt stevig in je schoenen staan om haar fatsoenlijk ingespannen te krijgen
Ze geeft echt altijd 120%
Angelique schreef: 16 sep 2021, 08:33Ja absoluut, de Formule 1 onder de sledehonden (euro hound) maar het mooie van dit "ras" is dat eigenlijk alles oke is. Sporten we 3x per dag ..... prima joh ! sporten we een paar dagen niet.... prima joh ! echt alles is oke.
Het is echt verreweg de makkelijkste hond die we ooit gehad hebben in alles, maar eenmaal aan het sporten is ze zo gek als een deur en moet je wel echt stevig in je schoenen staan om haar fatsoenlijk ingespannen te krijgen
Ze geeft echt altijd 120%
Goh wat bijzonder en wat ontzettend geslaagd dan ook. Het is dus zeker in de beginfase waarin je alles nog aan moet leren wel een hele uitdaging zodra je met haar aan het werk gaat lijkt me? Gaat dan dan op voor alles wat in de buurt komt van 'werken met de baas' (dus ook als je gewoon wat commando's of trucjes zou oefenen) of beperkt zich dat vooral tot het mogen trekken?
Maar dat ze dus wel een enorme drive heeft maar geen enorme noodzaak vind ik echt mooi.
En dan komt ze zo terug
OS met dank aan Hakunamatata Laissah: never a dull moment||Mistertje, dag lieve jongen.||Willempie||Ravi||Murphy Smurfie ♥