Gelukkig warmde het snel op en kon het tempo wat omlaag

Ze hebben er wel vaker de vaart erin. Het eerste stuk dat we scooten heb ik ze aan een andere lijn die ik om mijn handen kan wikkelen. niet te houden, keihard rennen, sneller dan de scoot kan. Dat mag alleen in de straat, en daarna moeten ze in draf mee op een tempo wat zij prettig vinden. tussendoor, het is 3.5 km tot het bos, mogen ze nog hier en daar een sprintje als ze dat leuk vindenranetje schreef: 12 jul 2025, 21:10![]()
Wat is er nou te snuffelen, opschieten!![]()
Wat een haast.
Weet je de reden?
Suzanne schreef: 12 jul 2025, 22:05Ze hebben er wel vaker de vaart erin. Het eerste stuk dat we scooten heb ik ze aan een andere lijn die ik om mijn handen kan wikkelen. niet te houden, keihard rennen, sneller dan de scoot kan. Dat mag alleen in de straat, en daarna moeten ze in draf mee op een tempo wat zij prettig vinden. tussendoor, het is 3.5 km tot het bos, mogen ze nog hier en daar een sprintje als ze dat leuk vindenranetje schreef: 12 jul 2025, 21:10![]()
Wat is er nou te snuffelen, opschieten!![]()
Wat een haast.
Weet je de reden?
In het bos gaat het meestal wat kalmer, wel een drafje maar ook veel plotselinge stops als ze een lekker luchtje hebben gevonden. als ze dan zoveel vaart maakt dan ruikt ze iets wat er net er net gelopen heeft. Er lopen ook wat wolven in dit gebied, Ze zat nu ook wel veel met haar neus op de grond. Maar we hebben niks ingehaald
Denk dat ze gewoon zin had in een rondje bos en ze wist gewoon hoe ze wilde lopen dit keer![]()

met alles wat ze doen, vooral met saar haar truukjes, is het net alsof de filmpjes versneld afgespeeld worden. snelle pootjes