kots
Re: kots
Die heb ik hier inderdaad al vaker zien passeren op het forum, ik vind het een nare, enge man.
Maar op dit filmpje vind ik het dan weer meevallen. Ik zie een best wel leuke hond, die de sturing die hij geeft, wel leuk vindt en dat gaat aanvaarden. Ik zie de hond overigens ook leuk meelopen als de dame hem terug overneemt, inderdaad met aandacht voor haar koekjeszak, maar waarom dat een probleem moet zijn, is me onduidelijk
Zo'n man Treskor in handen geven zou absoluut erge problemen geven en dan wordt hij gemeen gebeten, want Treskor gaat zo'n behandeling absoluut niet pikken.
Maar van dit filmpje moet ik niet direct kotsen. Het is onnodig en ik zou het anders doen, dat wel.
Maar op dit filmpje vind ik het dan weer meevallen. Ik zie een best wel leuke hond, die de sturing die hij geeft, wel leuk vindt en dat gaat aanvaarden. Ik zie de hond overigens ook leuk meelopen als de dame hem terug overneemt, inderdaad met aandacht voor haar koekjeszak, maar waarom dat een probleem moet zijn, is me onduidelijk
Zo'n man Treskor in handen geven zou absoluut erge problemen geven en dan wordt hij gemeen gebeten, want Treskor gaat zo'n behandeling absoluut niet pikken.
Maar van dit filmpje moet ik niet direct kotsen. Het is onnodig en ik zou het anders doen, dat wel.
-
EchoMira
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Whippet - Lurcher - Powder Puff - Tibetaanse Mastiff
Ja, griezelig figuur.
Dat altijd uitgaan van kwade intenties bij de hond en het daarbij horende gedrag meteen afstraffen vind ik sowieso verschrikkelijk dommig. Martin Gaus deed dat vroeger ook altijd.
Van die dominantiegekken.
Dat altijd uitgaan van kwade intenties bij de hond en het daarbij horende gedrag meteen afstraffen vind ik sowieso verschrikkelijk dommig. Martin Gaus deed dat vroeger ook altijd.
Van die dominantiegekken.
-
EchoMira
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Whippet - Lurcher - Powder Puff - Tibetaanse Mastiff
Mijne ook niet maar om het nog stommer te maken...hij IS de baas niet. Hij is een vreemde man waar zijn baas hem heen gebracht heeft (lekkere baas trouwens, daar kun je nog eens op bouwen).Susam schreef: 12 aug 2025, 08:57 ik weet van Cas dat hij vind dat als je koekjes aanbiedt, je onderhandelt en dat niet het uitgangspunt moet zijn. De hond moet zich onderwerpen, jij bent de baas en daarom moet de hond altijd doen wat jij zegt bla bla bla.
Niet mijn uitgangspunt.
Of is het idee dat een hond iedereen als baas moet zien? En dat dat dan betekent dat hij met niemand oogcontact mag maken?
Echt zo verschrikkelijk dom.
Mijn idee, wat een loser ben je dan.Marc schreef: 13 aug 2025, 06:44 Tja. Ik weet niet wie ik maffer vind. Deze man of de baasjes van de hond. Je geeft je hond toch niet af aan iemand die zich zo gedraagt?

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.