Vanavond nog even een close up gemaakt van een Schotse hooglander. Met natuur heeft het weinig te maken maar toch zijn ze nuttig als begrazer.
De afstand was ongeveer een meter, maar gelukkig zat er een draadje tussen. Ik ben niet zo’n held met die beesten.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Marc schreef: 17 aug 2025, 21:07
Tijgerspin in mijn tuin. Zit er helemaal vol mee want we zagen er een en ineens zaten ze overal als je rondkeek.
Ze zijn inderdaad niet echt zeldzaam. Hier zitten er ook best wel veel. Ik vond er vorige week 8 op een stukje van 25 meter. Eerder zag ik er ook al eens meer dan 10 exemplaren op een andere plek. Wat mij opviel is dat ze wel uitsluitend op zonnige plekken zitten.
Wat een mooie foto's van iedereen. Deze is van mijn ochtendwandeling met Guus een paar weken geleden. Ik denk dat ik hem ga omzetten in een schilderij binnenkort.
Een uurtje geleden zag ik een sperwer op een meter afstand van de achterdeur. Hij had net een prooi gevangen. De foto’s zijn niet helemaal scherp want genomen door het glas van de deur, maar ik ben er blij mee. Op Facebook heb ik ook nog een filmpje gezet.
Marc schreef: 20 aug 2025, 10:09
Wat een mooie foto's van iedereen. Deze is van mijn ochtendwandeling met Guus een paar weken geleden. Ik denk dat ik hem ga omzetten in een schilderij binnenkort.
Oh daar ben ik heeeeel erg benieuwd naar!
Prachtige foto.