kiemgroenten

Plaats reactie
EchoMira
Posts in topic: 2
Honden: 3
Welke: Whippet - Lurcher - Powder Puff - Tibetaanse Mastiff

kiemgroenten

Bericht door EchoMira »

Ik ben een beetje met alfalfa en mungbonen aan het klooien.
Lekker gezond en heerlijk op brood met kaas.

Ik bedacht me ineens dat ik zowel bij vogels als paarden best vaak hoor dat dat goed is om te voeren. Dat je het niet aan katten geeft..snap ik, maar voor een hond kan het best leuk zijn denk ik.

Mira en echo vreten altijd al bessen en verse eieren en muizen met buikjes vol noten.
Scarlet heeft een beetje een brokkenneusje en moet soms echt even goed kijken wat er nou weer in de bak ligt en dan komt ze iets anders vragen.
Ik weet dat ze een stukje aardappel of brood leuk vindt dus als ik dat dan prak met groene babyblaadjes wordt zij dan gezonder of ik alleen maar gekker?
Nanna

Re: kiemgroenten

Bericht door Nanna »

Geef dr gewoon die van Driel worsten. Knap zat. Kun je die worst alsnog wel larderen met een toefje alfalfa als je daar culinair opgewonden van wordt.
Afbeelding
EchoMira
Honden: 3
Welke: Whippet - Lurcher - Powder Puff - Tibetaanse Mastiff

Bericht door EchoMira »

Nou ik had die van driel worst jou eigenlijk aangeraden maar inderdaad, die krijgen ze ook.
Nanna

Bericht door Nanna »

Hahaha
Afbeelding
Maart
Posts in topic: 1
Honden: 2
Contacteer:

Bericht door Maart »

Super gezond inderdaad, met name broccoli kiemgroenten zijn ware nutriëntenbommetjes.
Ze krijgen hier ook een 2tal keer per week een plukje. Overschotten mix ik met wat bouillon & vries ze in in ijsblokvormpjes.
Plaats reactie