Foon en hond

Hier worden de dilemma's, petities en volksraadplegingen ondergebracht

Telefoon en hond uitlaten. Hoe doe je dat

Ja foon gaat mee en ik kijk er aldoor op
2
4%
Ja foon gaat mee maar ik kijk er nooit op
40
77%
Nee neem dat kutding niet mee. Ik loop voor mn rust
10
19%

Totaal aantal stemmen: 52

sonj@
Posts in topic: 1

Re: Foon en hond

Bericht door sonj@ »

Ik moet er echt aan denken om hem mee te nemen. Hij ligt meest van de tijd thuis. Als ik hem wel mee heb, zit hij in mijn zak.
Jetski
Welke: Portugese waterhond

Bericht door Jetski »

Annets schreef: 08 nov 2025, 07:57
Flamme schreef: 07 nov 2025, 21:59 Ik mis een optie.
Ik heb gestemd op dat ik ‘m niet meeneem.
Maar dat geld eigenlijk voor de “snelle uitlaatrondes” in het dorp. Naar het bos of water gaat ‘ie altijd mee. Ik kijk er nooit op behalve om een foto te maken.

Maar er dus duidelijk verschil tussen de korte rondjes in het dorp of de lange wandelingen .
Overigens heb ik er een grafhekel aan als mensen de hele tijd op dat ding lopen staren en dus hun hond niet in de gaten houden of aandacht geven.
Dit dus ook.
+1
Afbeelding
Loraine
Posts in topic: 2
Honden: 2
Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond

Bericht door Loraine »

Ik heb hem in principe altijd mee, maar wel in mijn zak/tas dus.
Als ik met 1 hond loop op een rustig tijdstip zou ik de telefoon gerust tevoorschijn kunnen halen, maar dat doe ik meestal alleen als ik gebeld word, de tijd wil checken of de navigatie erbij pak.
Moet wel zeggen dat ik buitenshuis geen internet heb, of nou ja, ik heb het wel maar moet dat aanzetten wanneer ik internet wil gebruiken buiten de wifi om omdat ik anders in no time door mijn databundel heen ben.
En ik gebruik zo weinig data buiten dat ik het onzin vind om onbeperkte data te nemen.
Mahdu, Dívka en oppashond Joep
Afbeelding
Gonnie

Bericht door Gonnie »

Neem mijn telefoon haast nooit mee als ik met de honden naar het bos gaat, of ik moet vanaf mijn woning een hele mooie lucht zien dan wil ik hem weleens mee nemen om foto’s te nemen. Maar in principe gaat hij dus 99 van de 100 keer niet mee. Heb een Watch daar komen berichten op binnen, kan er mee bellen, en whatsapp ontvangen en sturen als het moet
Afbeelding

Tanja en Anne
ranetje

Bericht door ranetje »

Als ik met de hond uit ga, ben ik met die hond bezig.
Foon mee, maar niet om mee bezig te zijn.
Ik moet alleen wel bereikbaar zijn, dus mee in de jaszak.
Wel handig als ik een foto wil maken, maar niet om verder op te kijken, er mee te telefoneren o.i.d.
Afbeelding
Célie
Honden: 1
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Bericht door Célie »

ik heb m mee om als er wat leuks is een foto te maken, verder niet vaak vergeet ik m ook nog.
ellen en de birmanen

Bericht door ellen en de birmanen »

telefoon gaat mee voor noodgevallen, als ze me bellen hebben ze pech dan neem ik niet op.
gisteravond liep er 1 zijn hond uit te laten terwijl hij een boek aan het lezen was. in het donker met zo'n lampje er boven. hij had geen flauw benul wat zijn hond aan het doen was.
CatnDog
Posts in topic: 2
Honden: 1
Welke: Groenendaeler

Bericht door CatnDog »

Ik kwam vanmorgen in het bos nog een man aan de telefoon tegen. Grote malamute aan de lijn. Dus ik: ojee, even in de gaten houden. Hij zag me ruim van tevoren aankomen en hij maakte netjes ruimte, al kletsend aan de telefoon met zijn hond in de één hand. Hij kon zijn aandacht dus nog prima verdelen. Het kan dus ook goed gaan. :lol1:
EchoMira
Posts in topic: 3
Honden: 3
Welke: Whippet Lurcher Powder Puff

Bericht door EchoMira »

Ik zag er net een met zo'n electrisch stepje en een telefoon voor zijn hoofd die midden op straat stilstond.

Maar goed, misschien appte zijn moeder wel dat ze met ome Gerard naar Brazilie vertrekt.
DexSaarSophie

Bericht door DexSaarSophie »

Foon gaat mee maar kijk er niet op. Maak er wel foto's mee. En als er onderweg iets gebeurd kan ik ermee bellen.

Ik heb mijn telefoon altijd op stil staan.
Plaats reactie