Ik vind Susam lief en ik heb dat waar het uit de hand liep weer niet meegekregen omdat ik ook vaak als het gesneer wordt gewoon lekker door scroll en het gewoon niet lees, ik hou dus niet zo van rellen. Ik vind Martijn ook een lief mens, ik hou er wel van dat hij gewoon voor zichzelf opkomt, en ik lig vaak te gillen om zijn reacties en ook geeft hij vaak stof tot nadenken, je hoeft niet altijd poezelig te zijn om door mij lief gevonden te worden.Hewi schreef: 30 nov 2025, 23:49 Ja ja ik snap.
Maar heel veel zijn " oohhh susam zo lief " en ik hou van iedereen zowat hoor maar ze kon ook zeer zeker haar vrouwtje wel staan en mocht ook graag van mug olifant maken.
Maaaarree das offtopic en nogmaals geheel mijn mening
Get ready to rumble......hoe lang vind jij dat een hond alleen mag zijn.
- Célie
- Posts in topic: 21
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Re: Get ready to rumble......hoe lang vind jij dat een hond alleen mag zijn.
-
DexSaarSophie
- Posts in topic: 23
Hewi schreef: 01 dec 2025, 16:39Nou bij mijn weten niet.DexSaarSophie schreef: 01 dec 2025, 16:23 Ik was op het hf ook geen lid. Maar ik dacht logisch dat ik het niet mee heb gekregen. Ik heb voor ik haar benaderde iets gelezen over aangelijnd houden en dacht dat het dus daarom ging maar er speelde dus meer.
Nouja ik las iets over mishandeling van honden en iets over Munchausen van de andere kant. Dus over en weer en hoe die discussie dan verder ging vind ik niet eens interessant het is een beetje zoals ik al vaak gezien heb en idd niets heftigs verder iig niet om voor op te stappen. Maar het is ook niet eenrichtingsverkeer en dat is waar ik dan wel wat van zeg.
- CatnDog
- Posts in topic: 7
- Welke: Groenendaeler
Dan hoeven we niet te solliciterenLoraine schreef: 01 dec 2025, 17:41 Klopt, maar daar kun je je gewoon voor aanmelden, geloof dat er geen toelatingseisen zijn zoals op het andere forum.
Dat geldt uiteraard ook voor @CatnDog
Is er een mod online die mij en @DexSaarSophie kan aanmelden? @Nanna ?
- Célie
- Contacteer:
Wat je vind moet je naar de politie brengen
- CatnDog
Ik vind jou ook liefCélie schreef: 01 dec 2025, 17:51 Ik vind Susam lief en ik heb dat waar het uit de hand liep weer niet meegekregen omdat ik ook vaak als het gesneer wordt gewoon lekker door scroll en het gewoon niet lees, ik hou dus niet zo van rellen. Ik vind Martijn ook een lief mens, ik hou er wel van dat hij gewoon voor zichzelf opkomt, en ik lig vaak te gillen om zijn reacties en ook geeft hij vaak stof tot nadenken, je hoeft niet altijd poezelig te zijn om door mij lief gevonden te worden.
-
DexSaarSophie
- Posts in topic: 23
Nee joh dat hou ik lekker zelluf
-
EchoMira
- Posts in topic: 41
- Honden: 3
- Welke: Whippet Lurcher Powder Puff
CatnDog schreef: 01 dec 2025, 17:55Dan hoeven we niet te solliciterenLoraine schreef: 01 dec 2025, 17:41 Klopt, maar daar kun je je gewoon voor aanmelden, geloof dat er geen toelatingseisen zijn zoals op het andere forum.
Dat geldt uiteraard ook voor @CatnDog![]()
Is er een mod online die mij en @DexSaarSophie kan aanmelden? @Nanna ?
Er zijn hier geen toelatingseisen. Niet voor de privehoek en ook niet voor de modhoek.
Jullie zitten er in!
- CatnDog
Dankjewel!EchoMira schreef: 01 dec 2025, 19:20
Er zijn hier geen toelatingseisen. Niet voor de privehoek en ook niet voor de modhoek.
Jullie zitten er in!
Ik ben heel blij dat Bertus goed alleen kan zijn. Hij is nu 4 en in de bloei van zijn leven en heeft veel energie dus ik vind langer dan 4 uur niet kunnen.
Als hij wat ouder is en meer zou slapen enz zou ik er minder moeite mee hebben dat het eens wat langer is denk ik
Bij mij hangt het dus wel echt van de leeftijd af en behoeftes
Maar ik blijf toch vaak op die 4 uur hangen voor mezelf
Als hij wat ouder is en meer zou slapen enz zou ik er minder moeite mee hebben dat het eens wat langer is denk ik
Bij mij hangt het dus wel echt van de leeftijd af en behoeftes
Maar ik blijf toch vaak op die 4 uur hangen voor mezelf

- Célie
- Contacteer:
CatnDog schreef: 01 dec 2025, 17:59Ik vind jou ook liefCélie schreef: 01 dec 2025, 17:51 Ik vind Susam lief en ik heb dat waar het uit de hand liep weer niet meegekregen omdat ik ook vaak als het gesneer wordt gewoon lekker door scroll en het gewoon niet lees, ik hou dus niet zo van rellen. Ik vind Martijn ook een lief mens, ik hou er wel van dat hij gewoon voor zichzelf opkomt, en ik lig vaak te gillen om zijn reacties en ook geeft hij vaak stof tot nadenken, je hoeft niet altijd poezelig te zijn om door mij lief gevonden te worden.en Oes
![]()
- Célie
- Contacteer:
Haha dat zegt m'n kleinzoon ookDexSaarSophie schreef: 01 dec 2025, 18:00Nee joh dat hou ik lekker zelluf![]()
-
Irma
- Posts in topic: 6
Voor zover ik me kan herinneren waren er toen wel degelijk (minimale) voorwaarden om in de zg afgesloten hoek te komen. Was al lid van dit forum, of kon gewoon meelezen dat deze hoek gemaakt zou worden. Wat ik raar vind is dat je nergens als nieuwkomer kan zien dat deze hoek bestaat. Niet voor mij want ik hoef daar niet in.
-
EchoMira
Wooooeehhh...stiekummmm!
Jezus.
Jezus.
Een nieuwkomer hoeft toch ook niet meteen in een afgeschermde hoek te kunnen 
En nee, ik zit er niet in.
Zo indrukwekkend en top secret is het toch allemaal niet dat het ineens groots aangekondigd zou moeten zijn dat er nog hoeken zijn. Al zijn er 500
Zo indrukwekkend en top secret is het toch allemaal niet dat het ineens groots aangekondigd zou moeten zijn dat er nog hoeken zijn. Al zijn er 500
-
EchoMira
Er is helemaal niet over nagedacht om het wel of niet zichtbaar te maken.
En anders kijkt ze zelf even in de modhoek. Daar zijn ook geen voorwaarden voor.
Maar achterover gezakt insinueren is natuurlijk veel leuker.
En anders kijkt ze zelf even in de modhoek. Daar zijn ook geen voorwaarden voor.
Maar achterover gezakt insinueren is natuurlijk veel leuker.
-
Irma
Nee natuurlijk niet, dat zeg ik ook niet. Maar als je niet weet dat het bestaat, kan je ook niet kiezen toch. En ik zeg niets over stiekum, gewoon waarschijnlijk niet over nagedacht.Maart schreef: 02 dec 2025, 11:36 Een nieuwkomer hoeft toch ook niet meteen in een afgeschermde hoek te kunnen
Zo indrukwekkend en top secret is het toch allemaal niet dat het ineens groots aangekondigd zou moeten zijn dat er nog hoeken zijn. Al zijn er 500![]()
Zo raar is dit toch niet.
-
EchoMira
Oh dan kleurde ik het verkeerd in. Pardon.
als je voldoende lang lid bent, leer je het vanzelf wel kennen. Zoals nu dus, dat het eens ter sprake komt.Irma schreef: 02 dec 2025, 11:42Nee natuurlijk niet, dat zeg ik ook niet. Maar als je niet weet dat het bestaat, kan je ook niet kiezen toch. En ik zeg niets over stiekum, gewoon waarschijnlijk niet over nagedacht.Maart schreef: 02 dec 2025, 11:36 Een nieuwkomer hoeft toch ook niet meteen in een afgeschermde hoek te kunnen
Zo indrukwekkend en top secret is het toch allemaal niet dat het ineens groots aangekondigd zou moeten zijn dat er nog hoeken zijn. Al zijn er 500![]()
Zo raar is dit toch niet.
En als je het niet weet, mis je het in alle geval ook niet
Ik vind het wel prima zo, niet alles in het leven moet open & bloot zijn. Af & toe eens iets nieuw ontdekken, is ook wel leuk.
-
Irma
@Maart , wat een vreemd antwoord. het is gewoon een forum, waarom zou je niet mogen??? weten of alleen door het per ongeluk te sprake komt. Iets bedekken, mag niet open en bloot..... Nou, dat maakt mij nieuwsgierig doe mij dan maar een toegang naar de Modhoek en Privehoek.
Er is inderdaad geen reden waarom je niet zou mogen, dat is net hele spel.Irma schreef: 02 dec 2025, 12:08 @Maart , wat een vreemd antwoord. het is gewoon een forum, waarom zou je niet mogen??? weten of alleen door het per ongeluk te sprake komt. Iets bedekken, mag niet open en bloot..... Nou, dat maakt mij nieuwsgierig doe mij dan maar een toegang naar de Modhoek en Privehoek.
Maar waarom je als nieuweling meteen alles in je schoot geworpen moet krijgen, ontgaat me ook? Ik vind het helemaal niet vreemd dat je als nieuwkomer niet alles weet.
En zelf wat ontdekken in je leven, maakt het ook wel leuk toch, niet alles moet je voorgekauwd worden.
overigens zijn het precies altijd diegeen die er niet inzitten, die er problemen mee hebben
-
EchoMira
Ik geloof ook niet dat het mogelijk is om een forum zichtbaar te maken maar niet de topictitels er in. Dat werkt niet als de bedoeling is dat het prive is.
Stond de veteranenhoek niet wel zichtbaar op het HF? Maar dat je dan melding geen toegang kreeg?
Dat vind ik overigens vervelender dan het gewoon niet zien. Maar als anderen het graag wel zichtbaar willen hebben, dan mag dat uiteraard
Dat vind ik overigens vervelender dan het gewoon niet zien. Maar als anderen het graag wel zichtbaar willen hebben, dan mag dat uiteraard
Laatst gewijzigd door Maart op 02 dec 2025, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
EchoMira
weet ik niet meer..