Blijven zitten doet ze natuurlijk nog niet, maar met hulp van een boomstronk lukte het toch om wat plaatjes te schieten.

Gisteren gewogen, 3,9kg. Veruit te grootste uit het nest

Kan er naar blijven kijken
Dat is ze zeker (meestal dan
Ze hoort er helemaal bijZamunda schreef: 26 okt 2021, 17:37 Oh wat zoet die foto in de auto. En was is het een plaatje met die kleuren!

Dat vind ik ook zo leukTamara schreef:![]()
![]()
Het is nog steeds grappig dat Vie een kruising is van de volwassen rashonden die je hebt (niet letterlijk natuurlijk).
Jip is geweldigKarinW schreef:Heerlijk zo wandelen.. ze is echt leuk.. Jip blijft voor mij ook nog steeds heel leuk.. echt een voorbeeld voor poedelmodelletje toen ik Levi kreeg hihi
Echt hè. Ben ook heel benieuwd. Tot nu toe is ze alles wat ik gehoopt hadYvette schreef:Wat is ze toch ontzettend grappig om te zien! Ik ben zo benieuwd hoe ze uit gaat groeien! Ze is echt leuk

Dat vindt ze heerlijk. We laten haar maar gewoon meedraaien inderdaad. Met puppyaanpassingen danBorderbende schreef:Wat zoet zo slapen in de armen. Mooie wandeling zo. Lekker mee draaien in jullie routine.
Blijft een halve poedel hèZamunda schreef:Hahaha, de prinses moest in de armen gedragen![]()
!