Puppy weg!

Subforum voor alle fototopics!
Plaats reactie
malinois
Posts in topic: 6
Honden: 3
Welke: Xavi-Xygan-Xanu
Contacteer:

Puppy weg!

Bericht door malinois »

Puber terug...
8 maanden is hij nu...

Afbeelding
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Tineke
Posts in topic: 1

Re: Puppy weg!

Bericht door Tineke »

Knappe puber :I:
Afbeelding

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Be different
Honden: 7
Contacteer:

Bericht door Be different »

Prachtig
Groetjes,
Karin en de rest
Afbeelding
ranetje

Bericht door ranetje »

Prachtig!
Afbeelding
EchoMira
Posts in topic: 2
Welke: Whippet - Lurcher - Powder Puff - Tibetaanse Mastiff

Bericht door EchoMira »

Hij is prachtig!
Ik vind dat denkrimpeltje bij hem zo schattig.

In het lichaam prachtig in balans. Ontzettend mooi pigment.
Overduidelijk een sterke, atletische hond. Mentaal weinig aan de hand behalve gewoon leuke dingen.
Honderd punten.

Hoe ziet zijn week er uit?
Wil je daar iets over vertellen?
malinois
Contacteer:

Bericht door malinois »

EchoMira schreef:Hij is prachtig!
Ik vind dat denkrimpeltje bij hem zo schattig.

In het lichaam prachtig in balans. Ontzettend mooi pigment.
Overduidelijk een sterke, atletische hond. Mentaal weinig aan de hand behalve gewoon leuke dingen.
Honderd punten.

Hoe ziet zijn week er uit?
Wil je daar iets over vertellen?
Dank je!
Hij heeft nog heel veel vel over, maar dat moet ook wel; 8 maanden nu, 33 kg en hij groeit nog wel iets denk ik...
Hij is supersociaal naar mens en dier, vanochtend kwam er bijv in het bos een CC reu al grauwend zonder baas op Xanu af. Al kan hij met reuen dat is toch iets te dus ik heb Xanu vastgepakt en Xcooby los gelaten. Hij ging voor de CC staan, blokte hem af... snuffelde wat en zei eigenlijk iets van: nou dag meneer gaat u maar weer want we moeten weg. Xcoob draaide zich om naar mij de CC eigenlijk in verbazing achterlatend. Die trippelde maar weer terug naar waar nog steeds geen baas te zien was.
Hij is lief maar als hij iets in zn kop heeft, dan heeft ie t niet in zn kont. Hij wil niet aan de lijn lopen als ze met zn 2en lopen, vanaf pup al niet en dat heeft me inmiddels €150,- aan lijnen gekost. Daar ben ik voor nu even klaar mee dus hmtit voorbij het stuk waar t steeds gebeurd krijgt hij een muilkorf op want t lukt me niet om dat met 2 honden te handelen. Hij gaat nl volledig in krokodillenrol al krijsend en lijnen doorbijtend, echt in secondenwerk. Het is vooral lastig omdat hij het niet doet als je alleen met hem loopt. Nou ja de muilkorf is ook geen straf voor hem, hij zit ervoor te wachten want die had ik gelukkig als pup wel aangeleerd, dat probeer ik bij alle honden voor bij de dierenarts bijv of in Oostenrijk in de gondels bijv. En hopelijk kan die straks weer af als dat een beetje uit zn systeem is.
Hij wandeld met superveel plezier, alleen niet aan de lijn. Helaas we moeten een snelweg over, langs een N weg voor we bij t bos zijn dus op sommige stukken zal ie t moeten. En hij sloopt maar is ook nog echt een pup in zn kop... een pup in groot lichaam. Bij de dierenwinkel zijn ze weg van hem, een reuzenpup... met Xanu gaat het ook goed. Zn puppycredits heeft ie verloren inmiddels, dus hij wordt best pittig aangepakt als hij t te gek maakt en hij mopperd best terug maar heeft ook wel respect. En alleen zijn is nog een dingetje, want in de bench is geen optie, los ook niet want hij sloopt alles, in de auto gaat t prima maar ja in de zomer is dat niet zo handig dus daar moet ik wel wat mee ... ik hoop nog steeds dat dit slopen minder wordt maar ik ben bang dat dit tegen beter weten in is...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
EchoMira
Posts in topic: 2
Welke: Whippet - Lurcher - Powder Puff - Tibetaanse Mastiff

Bericht door EchoMira »

Jawel, slopen stopt wel.
Meestal na 18 maanden.
Gewoon omdat hij dan van nature meer naar de meisjes gaat kijken dan druk zijn met randen van bakjes en waar het vrouwtje is.

Waarom zit hij in de auto? Mag hij er niet mee naar binnen?
malinois
Contacteer:

Bericht door malinois »

EchoMira schreef:Jawel, slopen stopt wel.
Meestal na 18 maanden.
Gewoon omdat hij dan van nature meer naar de meisjes gaat kijken dan druk zijn met randen van bakjes en waar het vrouwtje is.

Waarom zit hij in de auto? Mag hij er niet mee naar binnen?
Nou bij de supermarkt is dat lastig ;)
Waar hij mee naar binnen mag gaat ie natuurlijk mee, maar boodschappen doen bijv moet ook gebeuren. En ik laat hem niet het hele huis slopen... dus moet ie maar mee in de auto. Kijk als t slopen over gaat dan is t geen ding meer, dan kunnen ze beiden gewoon los en kunnen ze alleen blijven.
Ik hoop het ze hebben allemaal wel wat gesloopt maar deze sloopt alles wat ie tussen zn kiezen krijgt. Verder is t een heerlijke hond, echt waar.
Afbeelding
malinois
Contacteer:

Bericht door malinois »

Tineke schreef:Knappe puber :I:
Thanks!
Afbeelding
malinois
Contacteer:

Bericht door malinois »

Be different schreef:Prachtig
Dank je :)
Afbeelding
malinois
Contacteer:

Bericht door malinois »

ranetje schreef:Prachtig!
Dank je
Afbeelding
Plaats reactie