Dat zou wat mij betreft wel aangepast mogen.EchoMira schreef: 22 dec 2025, 18:48Ik ook mee eens.Dirkje schreef: 22 dec 2025, 16:38Mee eens.Mizzsylver schreef: 22 dec 2025, 11:27 Dit forum is toch opgericht omdat hier die regeltjes en opleggingen niet zouden gelden. Dus als je weg wilt en al je berichten ook weg wil hebben dan moet dat gewoon kunnen.
Ja dat is soms jammer en onhandig lezen in topics maar uiteindelijk boeit dat toch niks.
Van mij mag het dus zo blijven zoals het is.
Maar dan ook ophouden over dat er te snel aan je verzoek wordt voldaan.
En..wanneer is het een verzoek? Is dat een losse opmerking in een bericht of moet het een privebericht aan een mod zijn?
Als je serieus weg wilt stuur je een moderator ofzo maar een PB.
Dan heb je tegelijkertijd ook een moment om van gedachten te veranderen en de betreffende moderator kan naar zijn of haar inzicht altijd vragen of diegene écht weg wilt of even pauze.
En voor de draaideurleden mag er best een beperking opgelegd worden van mij.
Bijvoorbeeld 1 maand voor je weer mag terugkomen, verplicht een maand bedenktijd voor je account opgeheven wordt of verzin het maar.
Niet dat we geen echte draaideurleden hebben hier, maar ik weet nog van een ander forum waar ze die wel hadden dat ik daarom ben vertrokken omdat ik dat gewoon niet trok uiteindelijk.
Ligt aan mij uiteraard, maar toen ze na diverse meldingen van leden dat die dit niet trokken gewoon de draaideurleden steeds binnen lieten ben ik dus vertrokken.
Draaideurleden zijn volgens de laatste verhalen nog steeds aan het draaideuren, de meeste vd vaste garde zijn inmiddels vertrokken en get forum daarmee bijna om zeep geholpen.