Rottie rumble

Plaats reactie
Nanna
Posts in topic: 1

Rottie rumble

Bericht door Nanna »

Schijnt een dingetje te zijn.
Voor mij ziet het eruit als een beste neurologische afwijking en ik bedank verder hartelijk.
Afbeelding
Mo-yi
Honden: 1
Welke: Malamute-husky

Re: Rottie rumble

Bericht door Mo-yi »

Idioot, lekker je grenzen opzoeken man, gewoon doen, weer 1 minder
Afbeelding

2011-2025
blondie
Posts in topic: 3

Bericht door blondie »

Die zag ik vandeweek ook voorbijkomen ja.
Zei nog tegen mijn vriend dat veel mensen zeggen dat het een Rottie dingetje zou zijn.. nu heb ik er wel een paar gekend, maar dit heb ik toch niet echt bij ze kunnen ontdekken.

Dat klemmen vind ik ook al niet zo fijn. Bluf had er in begin ook handje van, maar die ging dan niet met ontblote tanden voor iemands gezicht hangen, en ik wilde het zelf niet hebben dat gedrag, knuffelen prima als mensen dat ook willen maar je gaat geen mensen in een houtgreep klemmen :engel:
al was het 1x best hilarisch om te zie hoe een man met geen mogelijkheid zich los van haar wist te maken... of haar plotse woef soms, die schepte er gewoon plezier in om mensen even te laten schrikken

In combi met de andere hond erbij zou ik het ook overigens niet doen.. volgens mij hadden die in begin juist een dingetje met elkaar, dus daar was al wat spanning.
Jackira
Honden: 3
Welke: Herderkruisingen en een Husky

Bericht door Jackira »

Rottweilers spelen vaak wel grommend is mijn ervaring. Maar dan vooral als ze met andere honden spelen. En ik zie hier in het begin ook geen erg opgetrokken neus bij het gegrom maar gaandeweg wordt het minder leuk denk ik.

Soms ziet iets er gevaarlijk uit maar omdat je de hond kent weet je dat dat het eigenlijk niet is. Dat zou kunnen. Ik zou het zelf niet zo doen, het kan snel omslaan.

Mijn buurvrouw heeft ooit eens een rottweiler reu uit het asiel meegenomen en na 2 dagen belde ze ons op in paniek. Ze zat opgesloten in de slaapkamer met een grommende rottweiler voor de deur :LOL: het blijft een apart ras. :smile:
Laatst gewijzigd door Jackira op 30 dec 2025, 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAfbeelding
Hewi

Bericht door Hewi »

Dikke doei je gaat in de soep.
Groetjes Heidi

Afbeelding
EchoMira
Welke: Whippet Lurcher Powder Puff

Bericht door EchoMira »

Dom gedrag. Achterlijke hond en een imbeciele baas.
S.V.

Bericht door S.V. »

Rottie of niet oprotten met dat kutgedrag, hou je bek maar gewoon
Afbeelding
Maart
Honden: 2
Contacteer:

Bericht door Maart »

Ik zie er toch wel stresssignalen in, dus in een positieve sfeer zit die hond in alle geval niet.
Ik kon het met Runar ook, hem over de zeik jagen. Vroeger leek dat lollig, als ik er nu op terugkijk, vind ik het zielig en beschamend dat ik het deed :oeps:
Kells
Welke: Ierse Setters

Bericht door Kells »

Ik heb toch liever gewoon gezellige honden.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
blondie

Bericht door blondie »

Oh ik heb hetzelfde filmpje gezien maar zonder de vraag van de dame. Wel zelfde filmpje maar dus vanaf begin, honden stonden toen bij de bank en hadden iets beginnend met elkaar, daarna sprak de meneer de rottie aan en ontstond tafereel op de bank tussen hem en de rottie.
blondie

Bericht door blondie »

Beetje spel en grommen en uitdagen deed ik ook wel hoor. Beetje stoeien en grommen en dreigen waren bepaalde honden hier ook niet wars van.

Maar je moet je dan wel beseffen en niet gaan janken als je ze net even te ver door laat gaan.
Mijn vader met Finn kon tetanis prik halen, en ik had al aangegeven dat hij moest stoppen met uitdagen. Was het gemeend heftig bijten, nee. Maar denken dat je het wel gaat winnen als je bepaalde honden uitdaagt en niet tijdig op leuke manier stopt.. dan kom je bedrogen uit.

Vriend met Aki idem een paar keer. Daar hoorde ik ook zijn toon altijd bij veranderen, en dan waarschuwde ik al dat het op een leuke manier even moest stoppen. niet doen was dan toch echt voelbaar dan voor een mens. :19:
(bij vreemden liet ik het niet over aan toeval uiteraard, maar vriend en ik hadden Aak en ik van pup af aan samen, dus eigen schuld dikke bult hoor)

En Chara kun je ook wat feller maken, en ik hou er gewoon niet zo van. Het is soms spel, maar soms merk ik dat ze het echt niet leuk vindt of verwarrend, bij haar steek ik ook niet hand in vuur dat ze niet écht zou bijten dus gewoon kappen als je merkt dat de hond er ongemakkelijk van wordt.
Budkes
Honden: 5
Welke: Jack Russell Mechelse Herder Welsh Corgi Pembroke

Bericht door Budkes »

Het is wel echt een Rottweiler dingetje dat eeuwige gegrom, maar deze kerel zoekt wel heel erg de grens op door het zo te stimuleren.
Afbeelding
CatnDog
Honden: 1
Welke: Groenendaeler

Bericht door CatnDog »

De rottie rumble weer.
Ik heb het idee dat de baasjes dat gegrom en tandengeblikker vooral heel erg leuk vinden. Ze gaan mijns inziens meerdere grenzen over, alleen maar 'omdat het nog niet fout is gegaan'. Ik vind dat vrij respectloos tegenover de hond.
Zo zie ik sommige mensen overigens ook met katten spelen. Grenzen opzoeken en er ver overheen gaan. Dan denk ik: waarom? Denk je echt dat je huisdier dat leuk vindt?
Frootje
Honden: 2
Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
Contacteer:

Bericht door Frootje »

Maart schreef: 30 dec 2025, 14:31 Ik zie er toch wel stresssignalen in, dus in een positieve sfeer zit die hond in alle geval niet.
Ja, veel inderdaad. Dit is echt geen hond die het naar zijn zin heeft. Maar als je dat tegen de eigenaar van zo’n Rottweiler zegt heb je geen verstand van Rottweilers. Dat zijn blijkbaar geen honden of zo. :F:
Afbeelding
Plaats reactie