Bundle off Bully's
- Mo-yi
- Posts in topic: 9
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
Bundle off Bully's
Ik kende ze niet, the Asher house kwam ermee.
Deze dame heeft 3 Bully's , een pagina vol met opgedirkte honden, pruiken, outfits etc.
Nu zaten de honden in opvang terwijl ze op vakantie was. De honden werden buiten gezet, en de jongste valt aan, Bully krijgt hartaanval en valt dood neer, tweede Bully kwam ertussen en werd ook doodgebeten.
Asher zegt; het is niet out off the blue, er is IETS voorgevallen wat niet is opgemerkt. De aanvallende hond was de jongste, en die dood neerviel was al niet gezond ( maar zeg dat vooral niet want oehhh het zijn dr kindjes )
https://www.facebook.com/p/Bundleofbull ... 528859480/
Deze dame heeft 3 Bully's , een pagina vol met opgedirkte honden, pruiken, outfits etc.
Nu zaten de honden in opvang terwijl ze op vakantie was. De honden werden buiten gezet, en de jongste valt aan, Bully krijgt hartaanval en valt dood neer, tweede Bully kwam ertussen en werd ook doodgebeten.
Asher zegt; het is niet out off the blue, er is IETS voorgevallen wat niet is opgemerkt. De aanvallende hond was de jongste, en die dood neerviel was al niet gezond ( maar zeg dat vooral niet want oehhh het zijn dr kindjes )
https://www.facebook.com/p/Bundleofbull ... 528859480/
2011-2025
- Loraine
- Posts in topic: 3
- Honden: 2
- Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond
Re: Bundle off Bully's
Das die Nederlandse met die opgespoten lippen toch?
Zag vd week idd een video langskomen met dat *naam* het niet gered had, iets met allergieën ofzoiets dacht ik zo gauw te lezen in de subtitles.
Maar scroll altijd vlug door bij haar content, krijg er om de èèn of andere reden de ick van.
Zag vd week idd een video langskomen met dat *naam* het niet gered had, iets met allergieën ofzoiets dacht ik zo gauw te lezen in de subtitles.
Maar scroll altijd vlug door bij haar content, krijg er om de èèn of andere reden de ick van.
- Mo-yi
Is zij Nederlandse?Loraine schreef: 05 jan 2026, 22:15 Das die Nederlandse met die opgespoten lippen toch?
Ik krijg er ook de "ick"van, alleen maar kostuum feestjes
Maar beide doodgebeten dus door andere eigen hond
2011-2025
- Loraine
Jep, ze is Nederlands.
Heb haar account net ff gecheckt, dacht ff dat het om 3 honden ging maar één ervan komt met meerdere (bij)namen langs.
Heb haar account net ff gecheckt, dacht ff dat het om 3 honden ging maar één ervan komt met meerdere (bij)namen langs.
-
EchoMira
- Posts in topic: 8
- Honden: 3
- Welke: Whippet Lurcher Powder Puff
Mensen die zichzelf filmen terwijl ze zitten te janken krijgen geen aandacht.
Dat gaan we niet normaliseren.
Ga uitjanken, drink een glaasje water en kom maar terug als je weer normaal kan doen.
Dat gaan we niet normaliseren.
Ga uitjanken, drink een glaasje water en kom maar terug als je weer normaal kan doen.
Het zijn er toch 3 waarvan 2 dood? Of lees ik het zo vreemd tussen alle drama door?Loraine schreef: 05 jan 2026, 22:57 Jep, ze is Nederlands.
Want Raffie viel (dood?) neer met een hartaanval. Pickles viel Raffie aan (ergens logisch en natuurlijk, de zwakkere) en Odin verdedigde Raffie waardoor Pickels hem ook aanviel. Toch?
- Loraine
Ja klopt, of althans dat ze 3 honden had.
Maar door alle berichten over hoe ze de overleden honden mist en het gebruik van verschillende namen voor Raffie dacht ik dat er 3 waren overleden.
Maar door alle berichten over hoe ze de overleden honden mist en het gebruik van verschillende namen voor Raffie dacht ik dat er 3 waren overleden.
- Desiree
- Welke: Boomer+Whippets
Ze had er 5 en nu nog maar 3 waarvan niet duidelijk is wat er met de aanvaller gebeurt. Ik wordt al de hele week doodgegooid met berichten over die honden.
Over de aanvaller zegt ze ook niks op facebook, niet dat ze dat perse moet doen. Maar was ook benieuwd wat er met de aanvaller was gebeurd. Ze heeft het alleen maar over de twee overleden honden. En niet zo beetje ook elk bericht gaat er over hoe erg ze ze mist. Maar niks over de andere hond.Desiree schreef: 06 jan 2026, 09:41 Ze had er 5 en nu nog maar 3 waarvan niet duidelijk is wat er met de aanvaller gebeurt. Ik wordt al de hele week doodgegooid met berichten over die honden.

Tanja en Anne
- Célie
- Posts in topic: 12
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
O dat is dat mokkel waarvan die ene hond met dikke lippen dr vreten jat toch.
Ja en die (met ook maar 1 tand) viel dood neer en werd aangevallen. Waarna de andere hem verdedigde en ook dood gingCélie schreef: 06 jan 2026, 17:23 O dat is dat mokkel waarvan die ene hond met dikke lippen dr vreten jat toch.
Hiihuihiilen zonder tranen, wanhopig in de ogen wrijven om de indruk te wekken dat ze nat waren van tranen.. sja..
Hahaha, net zoiets als de weduwe van Charlie Kirk. Neptranen uit dr ogen laten lopen maar ondertussen binnenharken wat er binnen te harken valt.

- Célie
- Contacteer:
Nou dat kon een blinde nog wel zien dat dat beest wat mankeerde. Buiten al dat junkfood wat er bij 'm naar binnen gedrukt werd.
- Célie
- Contacteer:
We missen er weinig aan toch!
In de video (ja ik heb hem afgekeken) zegt ze aan het eind dat ze er nog 4 heeft.
Oh en echt. Wie verzint het om een zogenaamd emo-video geedit te plaatsen? Als je al zoiets plaatst doe het dan uit je hart en ongeedit
Moet trouwens zeggen dat als je door het eerste deel heen bijt hij volkomen gelijk heeft. Moet ook wel als je 100 honden tegelijk verzorgd. Dan weet je hoe het zit. Ben eigenlijk wel onder de indruk van zijn realisme.
Laatst gewijzigd door Marc op 06 jan 2026, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- Desiree
- Welke: Boomer+Whippets
Oh dan had ze er 7. Ik dacht 5.Crutz schreef:In de video (ja ik heb hem afgekeken) zegt ze aan het eind dat ze er nog 4 heeft.
Oh en echt. Wie verzint het om een zogenaamd emo-video geedit te plaatsen? Als je al zoiets plaatst doe het dan uit je hart en ongeedit
- Mo-yi
Daardoor wist ik het, van zijn video. Vandaag zegt hij dat die Pickels, de aanvaller alsnog is ingeslapen.
Ik snap sowieso al niet dat die meid als "rescuer" gezien wordt, en ze weet er zoveel van..ik zie niks anders als alle honden in de video's in kostuums gehesen worden, bah bah, en 35 filmpjes van haar huilend naast dr overleden hondjes.
nou ja
2011-2025
- Mo-yi
Ik sta ervan te kijken dat ze zo verbaasd is dat een bully zo kan doorslaan.
Zij bevestigd voor mij wel een stereotype, "kijk mij eens omgaan met mn gevaarlijke honden, hier ze doen niks, kan ze letterlijk aankleden als poppen". manmanman
Zij bevestigd voor mij wel een stereotype, "kijk mij eens omgaan met mn gevaarlijke honden, hier ze doen niks, kan ze letterlijk aankleden als poppen". manmanman
2011-2025
- Mo-yi