Bundle off Bully's

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
Kells
Posts in topic: 2
Honden: 3
Welke: Ierse Setters

Re: Bundle off Bully's

Bericht door Kells »

Mo-yi schreef: 06 jan 2026, 23:35 :roll:

Godsamme, zijn er echt mensen die deze flauwekul willen aanhoren? :19: Ik in ieder geval niet. :piew:
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Hakkene
Honden: 2
Contacteer:

Bericht door Hakkene »

Kells schreef:
Mo-yi schreef: 06 jan 2026, 23:35 :roll:

Godsamme, zijn er echt mensen die deze flauwekul willen aanhoren? :19: Ik in ieder geval niet. :piew:
Ik verbaas me sowieso over video’s waarin mensen zichzelf huilend, snikkend en rouwend filmen. Of van die video’s waarin mensen meelevend zitten te knikken terwijl ze een andere video kijken. Echt. Waarom?
S.V.
Posts in topic: 1

Bericht door S.V. »

Tja het is een verdien model, maar hoe dan ook het is triest, ik zou ook janken als ik mijn honden naar de opvang ( Zou Brengen) bracht en er gebeurt iets dergelijks. En ja als je dan je geld haalt uit filmpjes plaatsen dan doe je het ook in dat soort gevallen, kunnen mensen mee janken of hun plas er over doen. Het is wat het is. Een soort van voetafdruk van deze tijd of zo.
Afbeelding
Marc
Posts in topic: 9

Bericht door Marc »

Bully's zijn gewoon een pitbull variant. Hooguit wat slomer vanwege meer bull minder terriër.

Ik kan die filmpjes van haar nog geen 30 seconden aanzien dus geen idee wat ze zegt. Het is voor mij afstotelijk om te moeten bekijken. Die vrouw, de manier waarop, de manier waarop ze praat. Alles. Ik kan het dus letterlijk niet bekijken.
Afbeelding
Flamme

Bericht door Flamme »

Bottom line, Pickles is (na uren en uren en uren te hebben geprobeerd een kennel uit elkaar te trekken blijkbaar) ingeslapen.

Ze heeft nu nog 4 honden waar ze voor moet zorgen.
(Ik dacht uit eerder filmpje te hebben begrepen dat ze er alles bij elkaar 5 had, maar blijkbaar dus 7?)
Crutz
Posts in topic: 6

Bericht door Crutz »

De samenvatting

Afbeelding
Marc

Bericht door Marc »

Wat slecht dat ze nu die Lee Asher ook nog in twijfel trekt terwijl hij zegt die hond had beweging en leiding nodig en is getriggerd en doet wat een hond doet. Dit is gewoon een enorme krachtige pitbull die is behandeld als een bejaarde toypoedel en dat komt er in een keer uit.
Afbeelding
Dirkje
Honden: 2
Welke: Border Collies

Bericht door Dirkje »

Marc schreef: 07 jan 2026, 08:59 Wat slecht dat ze nu die Lee Asher ook nog in twijfel trekt terwijl hij zegt die hond had beweging en leiding nodig en is getriggerd en doet wat een hond doet. Dit is gewoon een enorme krachtige pitbull die is behandeld als een bejaarde toypoedel en dat komt er in een keer uit.
Nou hé? Nog even uithalen tijdens alle drama’s. Ik snap dat je overstuur en verdrietig bent als je drie honden verliest in korte tijd maar dat uitmelken voor social media zorgt er bij mij acuut voor dat ik je verdriet niet meer serieus neem.
Afbeelding
Marc

Bericht door Marc »

Dirkje schreef: 07 jan 2026, 09:28
Marc schreef: 07 jan 2026, 08:59 Wat slecht dat ze nu die Lee Asher ook nog in twijfel trekt terwijl hij zegt die hond had beweging en leiding nodig en is getriggerd en doet wat een hond doet. Dit is gewoon een enorme krachtige pitbull die is behandeld als een bejaarde toypoedel en dat komt er in een keer uit.
Nou hé? Nog even uithalen tijdens alle drama’s. Ik snap dat je overstuur en verdrietig bent als je drie honden verliest in korte tijd maar dat uitmelken voor social media zorgt er bij mij acuut voor dat ik je verdriet niet meer serieus neem.
Ja echt slecht. Want je kan alles van die Lee Asher vinden maar niet dat hij niet weet hoe je met een hond omgaat. Hij slaapt honden zelf gewoon in als ze te gevaarlijk zijn. En terecht. En hij heeft geen woord verkeerd gezegd over die situatie. Want hoe kan het dat ze zo lang door konden vechten in een opvang. Want wel zien dat er een doodvalt maar vervolgens de andere twee de kans geven dermate heftig en lang in gevecht te raken dat er een bezwijkt aan zijn verwondingen. En 7 bullies? Reuen bij elkaar. Doe even gezond.
Afbeelding
Mo-yi
Honden: 1
Welke: Malamute-husky

Bericht door Mo-yi »

Lee zei vooral dat de hond die werd aangevallen waarschijnlijk het al aan zn hart had, hij zag er al niet fit uit, en ze hebben vaker hartproblemen. De aanval zou het kunnen hebben getriggerd maar zo niet dan was de hartaanval sowieso wel gebeurd. Pickels had dat misschien door en pakte "de zwakste. Dat ie daarna maar door bleef razen en de tweede hond er ook bij pakte is exact het knopje van doordraaien dat ze hebben..daar hoef je dan niet zo verbaasd over te doen Truus. Dat het heftig is is zeker, dat ze veel verdriet ervan heeft geloof ik ook zeker, maar ik kan niets met zo met je hond omgaan. Lee zei ook, ze worden voornamelijk aangekleed, ze hebben beweging nodig, een taak, hop kilometers maken.Dat oeverloze emoties uitmelken daar kan ik echt niks mee, filmpjes over je net dode hond en hoe erg je ervan moet huilen..bleegh. Ze zegt zelf in dr video dat "men op socials"haar dan ook aanvalt dat ze "alleen maar dr honden aankleed voor filmpjes"..behoe..dat doet ze maar vijf minuutjes hoor, ze spelen de hele dag door. Die dame komt zichzelf nu hard tegen, alles op de sosjals willen gooien..is niet altijd koek en ei. Ik vind het heel sneu wat er gebeurd is, en ze zal er echt kapot van zijn, maar ik heb er geen medelijde mee, dat is wat je dan zo zit te drammen met je filmpjes, bleegh
Doot 35 filmpjes per dag te maken met je Bully's gekostumeerd en pruiken op, dat maakt je niet bepaald een rescuer en een expert, het tegenovergestelde heeft ze juist bevestigd. Gewoon nog niet snappen dat pickels door bleef gaan..doet ie anders nooit..
Afbeelding

2011-2025
Nanna

Bericht door Nanna »

Wat moet je toch met dat soort kuthonden.
Afbeelding
ellen en de birmanen

Bericht door ellen en de birmanen »

Marc schreef: 07 jan 2026, 09:33
Ja echt slecht. Want je kan alles van die Lee Asher vinden maar niet dat hij niet weet hoe je met een hond omgaat. Hij slaapt honden zelf gewoon in als ze te gevaarlijk zijn. En terecht. En hij heeft geen woord verkeerd gezegd over die situatie. Want hoe kan het dat ze zo lang door konden vechten in een opvang. Want wel zien dat er een doodvalt maar vervolgens de andere twee de kans geven dermate heftig en lang in gevecht te raken dat er een bezwijkt aan zijn verwondingen. En 7 bullies? Reuen bij elkaar. Doe even gezond.
ik zal je mijn ervaring vertellen met een pitt en een shih tzu toen ik in het asiel werkte. die pitt maakte de luikjes van de andere kennels open en op een gegeven moment had ze een shih tzu te pakken. de pitt ging zo heftig te keer dat ze helemaal door het lint ging en naar iedereen om zich heen aan het bijten was. daar wilde je echt niet bij in de buurt komen voor je eigen veiligheid. uiteindelijk hebben we haar kunnen verdoven en de shih tzu weg kunnen halen. die is met bloedspoed naar de dierenarts gegaan en heeft het gelukkig gered in tegenstelling tot de pitt die een enkeltje dierenarts kreeg.
dus ik denk dat ze voor hun eigen veiligheid er niet tussen zijn gesprongen.
Célie
Posts in topic: 12
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Bericht door Célie »

Marc schreef: 07 jan 2026, 06:52 Bully's zijn gewoon een pitbull variant. Hooguit wat slomer vanwege meer bull minder terriër.

Ik kan die filmpjes van haar nog geen 30 seconden aanzien dus geen idee wat ze zegt. Het is voor mij afstotelijk om te moeten bekijken. Die vrouw, de manier waarop, de manier waarop ze praat. Alles. Ik kan het dus letterlijk niet bekijken.
Maar ze zijn net zo vasthoudend als pitbulls, ik zie het bij Oes als die de pik op een hond heeft dan moet die stuk hoor. En dat is dan old english en in die bully's zit nog meer pit natuurlijk.

Ik haak meteen af bij die huilsmoel! Ik was na 3 sec. al klaar.
Célie
Contacteer:

Bericht door Célie »

Crutz schreef: 07 jan 2026, 07:54 De samenvatting

Afbeelding
Vast een hersentumor :pffff:
Marc

Bericht door Marc »

ellen en de birmanen schreef: 07 jan 2026, 11:17
Marc schreef: 07 jan 2026, 09:33
ik zal je mijn ervaring vertellen met een pitt en een shih tzu toen ik in het asiel werkte. die pitt maakte de luikjes van de andere kennels open en op een gegeven moment had ze een shih tzu te pakken. de pitt ging zo heftig te keer dat ze helemaal door het lint ging en naar iedereen om zich heen aan het bijten was. daar wilde je echt niet bij in de buurt komen voor je eigen veiligheid. uiteindelijk hebben we haar kunnen verdoven en de shih tzu weg kunnen halen. die is met bloedspoed naar de dierenarts gegaan en heeft het gelukkig gered in tegenstelling tot de pitt die een enkeltje dierenarts kreeg.
dus ik denk dat ze voor hun eigen veiligheid er niet tussen zijn gesprongen.
Ik ben van mening dat je dan moet zeggen ik vang dat soort honden niet op want ik ben niet in staat ze te mannen. Dat vind ik wel echt de verantwoordelijkheid van de opvang. Ikzelf zou wel ingrijpen. Niet graag dus ik neem zo'n hond niet maar ik zou dus niet mijn eigen veiligheid voor die van een onschuldige hond van een klant zetten. Ik snap dat je dat wel gedaan hebt even voor je beeld maar in een asiel heb je geen echte keuze wat er zit plus je werkte daar en runde dat asiel niet.

Ik vind dat iedereen die zich willens en wetens committeert aan een rottweiler, pitbull. Kangal of cane Corso om maar een rijtje te noemen ook daarmee de verantwoordelijkheid aangaat in te grijpen. En met committeert bedoel ik opvangt, neemt, ermee wandelt of whatever.

Ik heb met Wuilus die toch een 45 kilo woog en niet schroomde op een hond te duiken ook soms best de nodige risico genomen. En daar ook voor moeten boeten. Ze raakte in een vrij heftig gevecht met een rottweiler en dat bleef duren. Toen heb ik toch echt ondanks alle risicos mijn knieën om de nek van mijn hond gezet en gevraagd of die eigenaar zijn hond kon aanlijnen en wachten tot ze elkaar loslaten en dan zijn hond wegtrekken. En ja. Dat was eng. Maarja. Mijn en de andere eigenaars verantwoordelijkheid. Wij lopen met twee bakbeesten die we de kans gaven elkaar aan te vliegen.

Dapper greep ook honden. En dan moest je echt je best doen. Maar dat moet dan.

Dus een opvang die wel het geld int en bullies opvangt kan niet gillend door de tralies kijken hoe de honden van een klant elkaar van kant maken. Dan verzaak je je verantwoordelijkheid.

Snappen doe ik het. Zeker als er een meisje loopt dat daar werkt of alleen staat. Maar dat had al helemaal niet gemogen bij het loslaten van de bullies.
Afbeelding
Marc

Bericht door Marc »

Célie schreef: 07 jan 2026, 17:02
Marc schreef: 07 jan 2026, 06:52 Bully's zijn gewoon een pitbull variant. Hooguit wat slomer vanwege meer bull minder terriër.

Maar ze zijn net zo vasthoudend als pitbulls, ik zie het bij Oes als die de pik op een hond heeft dan moet die stuk hoor. En dat is dan old english en in die bully's zit nog meer pit natuurlijk.

Ik weet het. En sommige bulldoggen al zijn het Franse kunnen ook doordraaien.
Afbeelding
Célie
Contacteer:

Bericht door Célie »

Marc schreef: 07 jan 2026, 17:26

Ik denk dat het elkaar ook nog versterkt.
Marc

Bericht door Marc »

Célie schreef: 07 jan 2026, 17:37
Marc schreef: 07 jan 2026, 17:26

Ik denk dat het elkaar ook nog versterkt.
Zeker. De pitbull is niet voor niets terriër en bull. Terriërs zijn fel en twist ziek op andere dieren. Weinig pijn gevoelig en hard. Een bull geeft nooit op en houdt vast. Je wil ook geen bulldoggen die geen vechten. Enige voordeel is dat ze wat trager zijn en minder makkelijk schade maken omdat ze een platte kop hebben. Karakter technisch en fysiek is de combinatie de ideale vechtersbaas.
Afbeelding
Elian
Welke: Russische tzarin + westjeutapets + baby belg

Bericht door Elian »

Gets, nu heb ik wat van die filmpjes door gescrolld en word ik er straks mee doodgegooid.
Afbeelding
(Voorheen Tenmashi)
Nika de Russische straatmix, Thorin de västgötaspets & Pekko de Mechelaar
*Mitzi de Mechelaar † 18 januari 2019
Sabientje

Bericht door Sabientje »

Daarom heb ik dat wijf geblokkeerf.
Crutz
Posts in topic: 6

Bericht door Crutz »

Elian schreef: 07 jan 2026, 19:25 Gets, nu heb ik wat van die filmpjes door gescrolld en word ik er straks mee doodgegooid.

Ja echt. Ik nu ook. Alle drama’s. Sorry heb genoeg drama van mezelf
Célie
Contacteer:

Bericht door Célie »

Crutz schreef: 08 jan 2026, 01:28
Elian schreef: 07 jan 2026, 19:25 Gets, nu heb ik wat van die filmpjes door gescrolld en word ik er straks mee doodgegooid.

Ja echt. Ik nu ook. Alle drama’s. Sorry heb genoeg drama van mezelf
Gewoon even op de 3 puntjes klikken dan kun je aangeven snoozen of blokkeren.
blondie

Bericht door blondie »

Nou dit niveau dus blijkbaar en ik tel er hier zeven.

Afbeelding
Kells
Welke: Ierse Setters

Bericht door Kells »

blondie schreef: 08 jan 2026, 16:15 Nou dit niveau dus blijkbaar en ik tel er hier zeven.

Afbeelding
Vreselijk! :kotz:
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Ineke A
Posts in topic: 4

Bericht door Ineke A »

Dat wijf lijkt wel een dominatrix op die foto 🤣🤣🤣
Plaats reactie