Als dat gaat gebeuren neem ik nooit meer een hond. Dat zal dus de intrinsieke bedoeling ook wel zijn.

Als je de strabrechtse heide meerekent kun je er drie dagen rondlopen. De anderen van het forum zijn weleens meegeweest voor een dodenmars van dik twee uurKells schreef: 16 jan 2026, 20:51 Je hebt daar wel een prachtig wandelgebied. Hoe groot is het eigenlijk?

Prachtig!
Want?

Tegen de tijd dat we allemaal een hond met staande oren, strak vel, normaal gemiddeld lijf en kortharige vacht moeten hebben inderdaad. Ik ben ook wel een beetje huiverig voor wat ons te wachten staat op dat gebied.Nanna schreef: 16 jan 2026, 21:16 Vanwege de stikstof. Vanwege de wolf. Vanwege de plantjes. Weet ik het.
Maar ik voel aan mijn water dat het scheef loopt.

Vriendin zei het ook hoor dat ze pas meer bij Noordwijk is gaan wandelen, auto gepakt en is daar gaan lopen, dan heb je weer meer variatie bos, duin en strand.DexSaarSophie schreef: 22 jan 2026, 18:22 Blondie jou omgeving is ook mooi.
Noordwijk vind ik zelf het even mooier dan Katwijk maar als je er woont kun je ook combineren. Enige idd altijd druk maar voor de honden wel echt lekker. Welke hond houd nou niet van het strand.