Na een tijdje niet opgevangen te hebben omdat ik daar de stokoude Mila geen plezier meer mee had gedaan, vond ik dat het nu wel weer eens kon.
In de auto onderweg naar huis heeft ze heel zoet geslapen, veruit de makkelijkste eerste autorit die ik ooit met een pup heb gedaan. Daarna natuurlijk eerst kennisgemaakt met de honden en ook even aan kat Luca gesnuffeld (de andere katten houden nog wat afstand). Ze vond drie van zulke 'grote' honden wel even indrukwekkend, ze is zelf ook nog maar heel klein (2,5 kilo), maar ze ontdooide toch al vrij vlot
De bank had ze binnen 10 minuten al ontdekt en daar vond ze ook nog eens een helemaal afgekloven nylabone

Amy is heel dol op pups, dus die is ook weer helemaal in haar nopjes.

En na alle belevenissen lekker slapen in het kattenmandje dat aan mijn voeten staat.

En voor wie het leuk vindt, ook nog wat filmpjes: van de kennismaking op de grond met mijn andere honden (ik heb ze eerst allemaal een voor een kennis laten maken terwijl ik haar op schoot had, dit was daarna op de grond) en van een uurtje later wat spelen binnen en in de tuin.