Geen kunsten meer

Subforum voor alle fototopics!
Plaats reactie
Nanna
Posts in topic: 3

Geen kunsten meer

Bericht door Nanna »

Roos wordt dit jaar 15 dus geen kunstenmakerij meer voor haar.
Beetje erbij zitten zodat ze ook het idee heeft haar snoepje verdiend te hebben :I:
Verder niks.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Gretha
Posts in topic: 1
Honden: 2
Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising

Re: Geen kunsten meer

Bericht door Gretha »

Dan heeft ze haar koekje ook dubbel en dwars verdiend :I:
Afbeelding
EchoMira
Posts in topic: 2
Honden: 3
Welke: Whippet Lurcher Powder Puff

Bericht door EchoMira »

Welverdiend pensioen.

Ik weet nog dat je haar kreeg.
Nanna

Bericht door Nanna »

Ze begint wel wat te dementeren maar tot nu toe is het eigenlijk alleen maar hilarisch en niet zielig.
Springt ze van de bank en gaat ze je aan zitten kijken van til me er eens op. Of loopt naar de keuken voor een slok drinken maar draait halverwege om of blijft staan. Nou, weer terug dan maar. Ja godverdomme nou heb ik dorst😂 Dus toch weer naar die waterbak. En allemaal heel blij hoor.
Afbeelding
thom
Honden: 1
Welke: Farah het Portugese meisje

Bericht door thom »

Ach, ook alweer 15 jaar, dan hoeft ze natuurlijk geen kunsten meer te doen, ze heeft recht op rust. :I:
Afbeelding
Ons Portugese meisje Farah.
Sterre

Bericht door Sterre »

Wat heerlijk als je zo oud mag worden. Beetje dement, lekker eten en drinken en wandelingetje. :I:
Smoushond

Bericht door Smoushond »

Ach wat een leeftijd alweer. Ze zijn ook zo vertederend die oudjes
Afbeelding
Marc

Bericht door Marc »

Nanna schreef: 31 mar 2026, 19:24 Ze begint wel wat te dementeren maar tot nu toe is het eigenlijk alleen maar hilarisch en niet zielig.
Springt ze van de bank en gaat ze je aan zitten kijken van til me er eens op. Of loopt naar de keuken voor een slok drinken maar draait halverwege om of blijft staan. Nou, weer terug dan maar. Ja godverdomme nou heb ik dorst😂 Dus toch weer naar die waterbak. En allemaal heel blij hoor.
Ik vraag me sowieso af of dementeren voor honden wel zielig is zolang het binnen de perken blijft en er geen eeuwig geloop met oude botjes is. Bas is ook stokoud. Ze heeft een periode gehad dat ik haar in wilde laten slapen maar mijn partner dat niet wilde. Nu is dat helemaal weg. Gek genoeg. Ze staart niet meer. Drentelt niet meer doelloos als een spook in de rondte etc. Hoe dat kan weet ik niet maar blijkbaar was ze niet dement want neem aan dat dat niet over kan gaan?

Ik verbaas me over hoe goed een oud hondje ermee om kan gaan dat ze zo oud is. Ik had gedacht dat het zielig zou worden maar dat gevoel komt en gaat toch steeds weer weg. Momenteel is Bas echt oud maar verder geen problemen. Enige dat ze doet en waar ik echt veel last van heb is zeuren. Om eten. Vanaf 1400 uur en dat wordt steeds vroeger gaat ze liggen kreunen en mij aanstaren. Omdat ze doof is kreunt ze snoeihard ... Bedenk dat ze rond 1700 uur eten. Dus drie uur lang zeurt ze.

Ze krijgt nu wat eerder en misschien is dat ook nodig ivm de leeftijd.

Ik zou maar genieten van die ouwe taart als ik jou was. Want zolang ze alleen oud zijn en niet zielig is het eigenlijk hartstikke leuk.
Afbeelding
Diana
Honden: 4
Welke: Collies en Spaanse schonen

Bericht door Diana »

Nanna schreef: 31 mar 2026, 19:24 Ze begint wel wat te dementeren maar tot nu toe is het eigenlijk alleen maar hilarisch en niet zielig.
Gelukkig maar!
Taartje had dat ook, geen rusteloosheid of drentelen, maar gewoon een beetje verstrooid. Aan de verkeerde kant van de deur gaan staan als ik die opendeed, bij het verkeerde huis voor de deur gaan staan of bij de verkeerde auto na het wandelen, dat soort warrigheidjes waar ze zelf natuurlijk helemaal geen last van had.
Hopelijk drentelt Roosje zo nog lekker een tijd mee!
Afbeelding
SuzanneS

Bericht door SuzanneS »

Gelijk heeft ze, meer dan genoeg kunsten uitgehaald. Lekker dreutelen en drentelen en onderweg een snoepje.
Mo-yi
Welke: Malamute-husky

Bericht door Mo-yi »

ahhh dubbel en dwars verdiend rozi :hartjes:
Mo-yi was ook niet warrig of rusteloos. Wat ze op het laatst weleens had was dat als ik even wegging, dan gaat ze altijd op het kleed in de keuken liggen, dan kan ze raam en deur in de gaten houden. Als ik dan binnenkwam stond ze direct paraat..en op het laatst viel ze weleens in slaap..dat ik binnenkwam en dat ze dan lag te tukken, en ik voorzichtig; heyyy! zei, 1 oog open ging, en dan kwispelend omhoog komen; oh haiiii :hartjes:
Afbeelding

2011-2025
Perle

Bericht door Perle »

Wacht, wat? 15 al :O: .

Ze zit er monter bij :I:
Afbeelding
Hewi

Bericht door Hewi »

Oops was ook een heerlijke ouwe demente sok. Waar die in zijn jongere jaren een bijgrage donder was werd op zijn oude dag een heerlijk leuk oud heerschap. Hij stond weleens bij een deur van " verrek hoe komt die hier " maar huppelde dan zo weer verder.

Op naar de 16 enne geef dr maar een extra koekje van de tante hewi :)
Groetjes Heidi

Afbeelding
Shiloh
Welke: Welsh Springer Spaniël

Bericht door Shiloh »

Prachtige leeftijd! Heerlijk als ze zonder al te veel problemen zo oud mogen worden!
Afbeelding
Nanna

Bericht door Nanna »

Slapen. Soms is het net een dooie😂

Afbeelding
Afbeelding
CatnDog
Welke: Groenendaeler