Dochter die niet zoveel heeft met honden vind hem toch wel heel erg leuk

Smoushond schreef: 30 okt 2021, 07:51 Afgelopen nacht had ik de wekker om 04.30 gezet. Dat deed ik al een paar dagen ipv 03.00 en dan was hij nog steeds heel erg slaperig. Ik werd wakker en dacht zal ik eruit gaan of blijven liggen en het proberen tot 07.00 ?
Gedaan en de bench was droog![]()

Ik heb er niet meer naar gevraagd waarom ze vond dat het wel kon. Ze zei wel even daarvoor : die is voor de duvel niet bangZamunda schreef: 30 okt 2021, 21:28 Leuk die puppyles en goed dat je duidelijk zelf een grens trok bij wat je verstandig vond qua combinatie om mee te spelen.

Dat is alvast fijn, maar ik vind het heel verstandig dat je het formaat ook mee laat tellen.Smoushond schreef: 30 okt 2021, 22:33Ik heb er niet meer naar gevraagd waarom ze vond dat het wel kon. Ze zei wel even daarvoor : die is voor de duvel niet bangZamunda schreef: 30 okt 2021, 21:28 Leuk die puppyles en goed dat je duidelijk zelf een grens trok bij wat je verstandig vond qua combinatie om mee te spelen.
![]()

Leek me echt niet verstandig. De boxerpup was al een week of 15. En die Appenzeller ook . Er was ook een labrador van 9 weken dat is dan weer heel wat anders.Zamunda schreef: 30 okt 2021, 22:40Dat is alvast fijn, maar ik vind het heel verstandig dat je het formaat ook mee laat tellen.Smoushond schreef: 30 okt 2021, 22:33Ik heb er niet meer naar gevraagd waarom ze vond dat het wel kon. Ze zei wel even daarvoor : die is voor de duvel niet bangZamunda schreef: 30 okt 2021, 21:28 Leuk die puppyles en goed dat je duidelijk zelf een grens trok bij wat je verstandig vond qua combinatie om mee te spelen.
![]()