Mo-yi schreef: 27 nov 2025, 10:23
6 maanden alweer...6 maanden..gossamme.
Vorig weekend deed ik de gordijnen open en er ligt wat sneeuw, direct roep ik; oh Mo kijk dan!
Wat confronterend is het dan weer het gemis
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Gefeliciteerd!
Hopelijk is het volgend jaar wel weer van dat als je dit gevoel zo hard mist. Niets mis met nieuwe herinneringen maken met een nieuwe hond
vreselijk is dat, ik heb dat ook zo lang gehad nadat Tobias overleed. En nog steeds mis ik hem, niet meer zo erg als eerst maar soms overvalt het je ineens...
Alsnog van harte gefeliciteerd, hopelijk wordt komend jaar weer wat vrolijker.
O bah, wat een rotverjaardag. Ik herken je verdriet.
Hopelijk heb je er volgend jaar weer zo een die in de top 3 van leukste verjaardagen komt.
Voor wat het waard is: gefeliciteerd en een knuffel.
Een jaar verder...dat klinkt zo gek..vandaag een jaar geleden.
Ik mis mn prulleke. Het altijd samen zijn is niet meer altijd.
Ik bedacht me laatst pas dat er in de gang nog een streep op de muur zit, waar ze snachts graag lag..dat nu maar schoongemaakt..voelt toch rot. Ik probeer er dan nu maar tegenover te zetten dat het wel relaxter is met dit weer, ik stond dan normaal om 05:30 op om nog iig 1 lange koele wandeling te kunnen doen. Maar ik mis mn troela enorm, t blije ei
Mo-yi schreef: 27 mei 2026, 10:59
Een jaar verder...dat klinkt zo gek..vandaag een jaar geleden.
Ik mis mn prulleke. Het altijd samen zijn is niet meer altijd.
Ik bedacht me laatst pas dat er in de gang nog een streep op de muur zit, waar ze snachts graag lag..dat nu maar schoongemaakt..voelt toch rot. Ik probeer er dan nu maar tegenover te zetten dat het wel relaxter is met dit weer, ik stond dan normaal om 05:30 op om nog iig 1 lange koele wandeling te kunnen doen. Maar ik mis mn troela enorm, t blije ei
Wat kun je ze toch missen hè !?
Het duurde bij mij een tijd voor ik de natte neus veeg van Ollie van het raam kon poetsen.