Bizzy is een vijf jaar oude mix van een Mechel en een Duitser en zat in een Spaans asiel
Inmiddels al vier jaar.
Hij zat in Murcia en was redelijk kansloos daar weg te komen , vier jaar wijst daar wel op.
Het asiel komt mijn dochter jaarlijks, is niet waar Roland vandaan komt , en ik kijk weleens op hun site en had hem wel gezien en al wat keren op mijn pagina geplaatst.
Net als Dobey de oudere Dober die daar enkele jaren geleden toch ook wegkwam hoopte ik dat ook voor hem.
Soms kan zo'n op papier kansloze hond mij nou eenmaal raken en ja dat zal vast stom zijn maar dat ben ik nu eenmaal soms
Maar om een lang verhaal kort te maken Bizzy is inmiddels in Nederland, er is een super lieve opvang voor hem en achterwacht voor eventueel en nu maar hopen op die fijne baas.
Hij laat zich van zijn beste kant zien , de reis ging probleemloos, hij wandelt met dochter en hun honden en kat samen buiten alsof hij nog nooit anders heeft gedaan terwijl hij vanochtend aangekomen is.
Ook de kat vindt hij prima , totaal geen aandacht voor.
Kortom een fijne hond die gewoon een leuke fijne baas nodig heeft maar dat gaat zeker wel lukken.

Afscheid van zijn verzorgers op het asiel.

In het asiel

Onderweg

En voor iemand die zijn profiel wil delen de link
https://www.facebook.com/share/p/19YgA1LGqa/