*Esther* schreef: 25 sep 2026, 16:23
Wat een vakantie voor de kleine aap. En dan dit weer erbij! Ik ben nooit zo loslaterig,knap van je! Juist goed om t nu te doen natuurlijk.
Alleen op de rustige stukken. Als er honden aankomen gaat ie aan de lijn want hij ziet in elke hond een lang verloren gewaande vriend.
*Esther* schreef: 25 sep 2026, 16:23
Wat een vakantie voor de kleine aap. En dan dit weer erbij! Ik ben nooit zo loslaterig,knap van je! Juist goed om t nu te doen natuurlijk.
Alleen op de rustige stukken. Als er honden aankomen gaat ie aan de lijn want hij ziet in elke hond een lang verloren gewaande vriend.
Ah, ja duidelijk.
Ja, daar komt nog een andere tijd voor natuurlijk. Nu kan hij wel heerlijk genieten zo!
Moet er wel om lachen, de 2 meiden, vol op met elkaar, die kleine, heeft genoeg aan stukkie zand. ( Dat zag ik ook wel bij Beau, kon zich prima zich zelf vermaken)
Dit is toch heerlijk! En wat een prachtige start voor de pupperd, al die ruimte..bij enige spanning kun je het er gelijk uitrennen/razen/graven..echt heerlijk!
Had ie maar spanning.
Hij is nergens bang voor. Langsrazende tractor die strandhuisjes ophaalt, daar zou ie zich het liefst vóór werpen. Een golf die hij niet aan zag komen finaal over zich heen krijgen, hysterisch leuk. En alle honden zijn zn nieuwe beste vriend. Hij dartelt volledig angstloos door het leven.
Nanna schreef: 30 sep 2026, 11:08
Had ie maar spanning.
Hij is nergens bang voor. Langsrazende tractor die strandhuisjes ophaalt, daar zou ie zich het liefst vóór werpen. Een golf die hij niet aan zag komen finaal over zich heen krijgen, hysterisch leuk. En alle honden zijn zn nieuwe beste vriend. Hij dartelt volledig angstloos door het leven.