Das nog een beter ideeSuzanneS schreef: 10 okt 2026, 17:40 Nou dat klinkt als een invasie waar je zelf ook niet bij wil zijn!
Ik denk dat ik een huisje op een vakantiepark zou huren. Sterkte!
Vreemde mannen in en rondom huis
Re: Vreemde mannen in en rondom huis
-
EchoMira
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Whippet - Lurcher - Powder Puff - Tibetaanse Mastiff
Hierom ben ik zo blij met een goed ingerichte hondenauto.
Smorgens na het ontbijt de honden er in. Zelf lekker even douchen en klaarmaken en dan geruime tijd het bos in. Dan even naar de markt of de kapper of weet ik veel wat. Dan nog een rondje park. Zelf even ergens gaan lunchborrelen of de middagfilm of shoppen. Weer even de honden uit gaan laten en langs huis rijden om obligate interesse te tonen en dan naar het zwembad waar de honden weer even het parkeerterrein mogen besmeuren.
4 verschillende uitlaatrondjes, gewoon op je eigen route.
Dat is inderdaad fijn zo'n auto.EchoMira schreef: 11 okt 2026, 00:09Hierom ben ik zo blij met een goed ingerichte hondenauto.
Smorgens na het ontbijt de honden er in. Zelf lekker even douchen en klaarmaken en dan geruime tijd het bos in. Dan even naar de markt of de kapper of weet ik veel wat. Dan nog een rondje park. Zelf even ergens gaan lunchborrelen of de middagfilm of shoppen. Weer even de honden uit gaan laten en langs huis rijden om obligate interesse te tonen en dan naar het zwembad waar de honden weer even het parkeerterrein mogen besmeuren.
4 verschillende uitlaatrondjes, gewoon op je eigen route.
Rens haar honden konden op een bepaald ogenblik toen het minder met haar ging niet meer alleen blijven.
Jans krijste de hele boel bij elkaar maar in de auto was ze wel stil.
Dan ging ik eerst flink met ze op pad , dan pikte ik Rens op met de auto ( ik rijd een op honden ingerichte volkswagen caddy ) de parkeergarage in en wij lekker uitgebreid lunchen.
Ging probleemloos. Ideaal.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.